کد خبر : 1627626 | 12 مرداد 1398 ساعت 00:52 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: دیگر فشار هواداران تراکتور روی من نیست!

هافبک جدید تراکتور امیدوار است با حمایت تماشاگران این تیم به قهرمانی در لیگ برتر برسند.

اسدی: دیگر فشار هواداران تراکتور روی من نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی در خصوص پیوستن به تراکتور اظهار کرد:  تراکتور تیم بزرگی است و مربی بزرگ و سرشناسی دارد که کارنامه موفقی در گذشته به ویژه در ایران داشته است؛ بازیکنان خوبی هم به این تیم آمدند و به نظرم در کنار بازیکنان بزرگی همچون شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی می‌توان فوتبال خوبی بازی کرد و از آنان به‌عنوان کاپیتان‌های تیم ملی، چیزهای زیادی یاد گرفت.

 

او درمورد تماشاگران تراکتور ابراز کرد: هواداران این تیم زبان زد عام و خاص هستند؛ زمانی که مقابل تراکتور بازی می‌کردیم، جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و خیلی فشار روی تیم ما می‌آمد؛ آن زمان من که در تیم رقیب بودم از جو ورزشگاه لذت می‌بردم چه برسد به اینکه در آن جو، بازیکن تراکتور باشی.

 

هافبک جدید تراکتور ادامه داد: هواداران تراکتور ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق می‌کنند و جو سنگینی علیه تیم‌های رقیب به وجود می‌آورند؛ خدا را شکر به تراکتور آمدم و قرار است با کمک هواداران تراکتور بازی به بازی پیش رفته و با حمایتشان قهرمان شویم.

اسدی درباره شرایط خود گفت: پس از پایان لیگ استراحت کوتاهی داشتم و به دلیل نداشتن تیم، با مربی اختصاصی خودم دکتر ربانی تمرین کردم و تمرینات خوبی داشتم؛ تمام تلاشم را انجام دادم تا آمادگی‌ام را حفظ کنم و اکنون نیز جدا از تیم، زیر نظر آقای دنیزلی تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم و امیدوارم شرایطم بهتر شود.

دیدگاه‌ها