کد خبر : 1628681 | 16 مرداد 1398 ساعت 18:50 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

روملو لوکاکو از منچستریونایتد اخراج شد؟

به نظر می رسد روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد دیگر جایی در این تیم ندارد.

روملو لوکاکو از منچستریونایتد اخراج شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ماندن روملو لوکاکو در اولدترافورد دشوار شده و به نظر می رسد انتقال او به سری آ روز به روز محتمل تر می شود. این مهاجم بلژیکی در تابستان امسال حضور مداومی در تمرینات یونایتد نداشت و اخیرا نیز ترجیح داده با تیم زیر 18 ساله اندرلخت تمرین کند.

 

نشریه تلگراف مدعی شد باشگاه منچستریونایتد به روملو لوکاکو اعلام کرده وی دیگر جایی در تیم اصلی ندارد و در صورت بازگشت به منچستر نیز باید با تیم زیر 23 ساله ها تمرین کند.

 

1386929

 

بعد از منتفی شدن انتقال لوکاکو به یوونتوس و معاوضه با پائولو دیبالا، اینتر دوباره برای خرید مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ اقدام کرده و به نظر می رسد این بار دو تیم در آستانه توافق قرار دارند.  نشریه تلگراف اضافه کرد پیشرفت فراوانی در مسیر انتقال لوکاکو بین دو تیم اینتر و منچستریونایتد انجام شده و اینتر خوشبین است هر چه زودتر بتواند مهاجم بلژیکی را به خدمت بگیرد.

 

این هفته پنجره نقل و انتقالات در انگلیس بسته می شود اما علیرغم این موضوع، هنوز شانس بالایی در مورد انتقال روملو لوکاکو به سری آ وجود دارد زیرا اوله گونار سولسشر درخواستی برای مهاجم جایگزین نداده و یونایتد قصد دارد با همین ترکیب فعلی راهی این فصل مسابقات شود.

دیدگاه‌ها