کد خبر : 1628904 | 18 مرداد 1398 ساعت 12:09 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه های امروز اسپانیا

ال کلاسیکوی داغ بر سر استخدام نیمار! (عکس)

این روزها بحث جدایی نیمار از پاریسن ژرمن و پیوستن او به یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا در صدر اخبار قرار گرفته است.

ال کلاسیکوی داغ بر سر استخدام نیمار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ی آاس اسپانیا تیتر اصلی امروز خود را به این فوق ستاره ی برزیلی اختصاص داده و با عنوان اصلی "حراج نیمار" به این موضوع پرداخته است؛ آاس همچنین معتقد است حالا و بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کشور انگلستان، این تنها رئال وبارسا هستند که توانایی خرید این برزیلی را دارند؛


این روزنامه چاپ مادرید در بخشی دیگر از گزارشات خود از مذاکره رئال با نیمار در کمپ پاریسی ها پرده برداشته است.


نکته ی جالب دیگری که این روزنامه به آن اشاره کرده عطش مسی و علاقه ی زیاد او برای هم بازی شدن دوباره با نیمار در فصل پیش رو می باشد.


دیگر روزنامه ی اسپانیایی و چاپ مادرید یعنی مارکا که به گفته ی بسیاری منبع بسیار نزدیک به باشگاه رئال مادرید هم محسوب می شود با تیتر "نیمار در افق" به نوعی او را یک هدف نقل و انتقالاتی برای رئال و بارسا نامیده است.


مارکا در یک گزارش بلند در مورد انتقال پوگبا و نیمار نوشته:


"رئال مادرید با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلستان پذیرفته جذب پل پل پوگبا کاملا غیر ممکن خواهد بود و در نتیجه هدف خود را از پوگبا به نیمار تغییر داده است.


روزنامه ی اسپورت چاپ کاتلونیا هم مانند دو روزنامه ی مادریدی مطلب اصلی خود را به نیمار اختصاص داده و با تیتر" ضد حمله بارسا برای نیمار" به استقبال این موضوع رفته است؛ این روزنامه از نا امید نشدن بلوگرانو پس از اخبار توافق نیمار با رئال خبر داده و اعلام کرده بارسا به دنبال ارائه پیشنهادی جدید که بخشی از آن را ستاره برزیلی خود یعنی کوتینیو تشکیل می دهد، می باشد.


همچنین اسپورت مقاصد احتمالی دیگر کوتینیو را بایرن و یووه اعلام کرده است.

 

اما نکته ی جالب بعد از همه ی این تیتر ها و حواشی در مورد نیمار به فعالیت روز گذشته ی او در اینستاگرام بر می گردد که با دو عکس همراه بوده است، یکی عکسی کنار زیدان سرمربی رئال مادرید و دیگری عکسی کنار دوستانش و ملاقات با آن ها در شهر بارسلونا!


حالا اما با همه این حواشی در مورد این فوق ستاره برزیلی فقط باید منتظر ماند و دید که نیمار ۲۷ ساله چه چیزی را برای آینده خود رقم می زند!؟ مادرید یا بارسلونا؟

 

1425040

 

1425041

 

1425042

دیدگاه‌ها