کد خبر : 1628910 | 18 مرداد 1398 ساعت 12:39 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

والیبالیست‌ها دوستان خوبم و افتخار ایران هستند

اظهارات والیبالی سردار آزمون در سن‌پترزبورگ

لژیونر فوتبال ایران در روسیه برای تیم ملی والیبال در مرحله اول انتخابی المپیک آرزوی موفقیت کرد.

اظهارات والیبالی سردار آزمون در سن‌پترزبورگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران از امروز کار خود را در سن پترزبورگ با دیدار مقابل کوبا از ساعت 17:30 آغاز می کند؛‌ جایی که شاگردان کولاکوویچ فقط در صورت صدرنشینی بعد از انجام 3 بازی می توانند جواز حضور در المپیک را کسب کنند.


بلندقامتان ایرانی بعد از استقرار در سن پترزبورگ با استقبال سردار آزمون مواجه شدند. ستاره تیم ملی فوتبال که در زنیت سن پترزبورگ بازی می کند، در روزهای اخیر چند باری به اردوی تیم ملی والیبال سر زده و سعی کرده به آنها روحیه بدهد.


سردار آزمون که چند باری از علاقه خودش به والیبال صحبت کرده و حتی گفته تا نوجوانی به صورت حرفه ای این رشته را دنبال کرده، در حاشیه یکی از تمرینات تیم ملی والیبال گفت:  من همیشه طرفدار والیبال بودم و الان خیلی خوشحالم بازیکنان تیم ملی را از نزدیک می‌بینم. دوستان خیلی خوب من از جمله فرهاد قائمی، محمد موسوی و سعید معروف در این تیم هستند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

 

1425058


وی با اشاره به بازی های سخت تیم ملی در سن پترزبورگ افزود: خیلی امیدوارم این بچه ها بهترین نتیجه را برای ایران به ارمغان بیاورند و دل مردم را شاد کنند. والیبالی‌ها همیشه افتخار ایران هستند و تلاش می‌کنند تا مردم را خوشحال کنند. این بار هم امیدوارم اتفاقات خوب گذشته تکرار شود.


مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ درباره حمایت ایرانی ها مقیم روسیه از تیم ملی گفت: خدا را شکر ایران در هر رشته ای که خارج از ایران بازی دارد، طرفداران می آیند و از بازیکنان حمایت می کنند. حالا فرقی نمی کند تیم ملی فوتبال، والیبال یا بسکتبال باشد. فکر می کنم ایرانی ها سن پترزبورگ و حتی شهرهای دیگر مثل مسکو هم به سالن می آیند تا تیم ملی والیبال اینجا تنها نباشد.

دیدگاه‌ها