کد خبر : 1629296 | 20 مرداد 1398 ساعت 03:50 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 0-4 بارسا: پیروزی کاتالان ها با اولین گل گریزمان

بارسلونا در دیداری دوستانه در میشیگان، موفق شد با نتیجه 4-0 ناپولی را شکست بدهد.

ناپولی 0-4 بارسا: پیروزی کاتالان ها با اولین گل گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که تور پیش فصل شان را در آمریکا دنبال می کنند، بامداد امروز موفق شدند با گل های لوئیس سوارز (دو گل)، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله، ناپولی را شکست بدهند. گریزمان که در این تابستان با انتقالی جنجالی از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست، در این دیدار اولین گلش را برای آبی و اناری ها به ثمر رساند.

در نیمه اول دو تیم نمایش متعادلی داشتند و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم، بارسا عملکرد بهتری داشت و توانست چهار بار دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 48 بود که لوئیس سوارز گل اول بازی را به ثمر رساند. ابتدا ستاره اروگوئه ای با یک پاس عالی به پشت مدافعان ناپولی، گریزمان را با دروازه بان حریف تک به تک کرد اما ضربه ستاره فرانسوی را الکس مرت برگشت داد. توپ برگشتی به سوارز رسید و او هم با شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1425540

 

پس از این گل بازیکنان ناپولی پیش کشیدند و صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما در دقیقه 56، این بارسا بود که به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی و پاس در عرض جوردی آلبا بود که گریزمان در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

1425541

 

تنها دو دقیقه بعد، بارسا به گل سوم رسید. این بار روی یک ضدحمله سریع بود که بارسا صاحب موقعیت شد و پاس عثمان دمبله در پشت محوطه جریمه ناپولی را سوارز با یک ضربه دیدنی، تبدیل به گل سوم کرد.

 

1425542

 

در حالی که آنچلوتی برای جبران نتیجه، دست به تغییرات بیشتر زد، این بارسا بود که در دقیقه 63 توانست به گل چهارم برسد. اشتباه در میانه زمین ناپولی بود که یک حمله سریع را برای بارسا رقم زد و عثمان دمبله با یک حرکت خوب و ضربه ای بی نقص، کار را تمام کرد.

پس از این گل والورده دست به تعویض شد و پیکه، سمدو، آلنیا، سوارز و گریزمان را از بازی بیرون کشید و این مسئله تا اندازه ای روی روند بازی تاثیر گذاشت. هرچند بازیکنان بارسا در دقایق پایانی موقعیت های دیگری هم داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-0 آبی و اناری ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها