کد خبر : 1629388 | 20 مرداد 1398 ساعت 14:06 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

قائمشهر آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر

ورزشگاه وطنی بعد از جراحی زیبایی(عکس)

در روزهایی که لیگ برتر به خاطر آماده نبودن برخی از ورزشگاه ها تاریخ شروع مشخصی ندارد ورزشگاه وطنی شهر قائمشهر یکی از ورزشگاه هایی است که برای برگزاری مسابقات به آمادگی نزدیک شده است.

به گزارش" ورزش سه" با وجود آنکه فدراسیون فوتبال برای شهرهای مختلف درگیر در لیگ برتر ضرب الاجل برای تجهیز ورزشگاه ها تعیین کرده ، قائمشهر یکی از شهرهایی است که ورزشگاهش را برای برگزاری مسابقات لیگ به مرز آمادگی رسانده است.


در ورزشگاه وطنی قائمشهر که در حدود هفتاد سال قدمت دارد و چند بار مورد بازسازی قرار گرفته است برخی از اقدامات اساسی برای رسیدن به سطح استاندارد مورد نظر فدراسیون انجام شده است.


نصب صندلی و شماره گذاری: تمام سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر درحال حاضر صندلی و شماره گذاری شده است.

 

1425646

 


نصب دوربین‌ها: دوربین هایی که قرار است بخش مهمی از امنیت ورزشگاه را به عهده داشته باشند نیز روی نورافکن های ورزشگاه نصب شد. این دوربین ها دوربین های تشخیص چهره هستند ضمن اینکه برروی گیت های ورودی نیز دوربین های تشخیص چهره نصب خواهد شد.

 

1425650

 


گیت ورودی: کارهای ابتدایی و زیرسازی ساخت و نصب گیت ها آماده شده و قرار است طی روزهای آینده این موضوع نیز انجام شود.


ساخت ورودی: با کمک شهرداری قائمشهر یک ورودی برای رفت و آمد آسان تر هواداران در نظر گرفته شده و در حال ساخت است.

 

1425654


رختکن‌ها: رختکن های ورزشگاه وطنی یکی از نقاط جالب در بازسازی است به طوری که رختکن ها کاملا نوسازی شده و در تصاویر بسیار شکیل به نظر می رسد. اتاق کنفرانس، اتاق تست دوپینگ، اتاق ناظر بازی و دیگر فضاهای مورد نیاز آماده بهره‌برداری است.

 

1425649

 

1425652

 

1425653

 


جایگاه صدا و سیما: جایگاه صدا و سیما در نیز در ورزشگاه وطنی در حال آماده سازی است و گزارشگران و فیلمبرداران شبکه های تلویزیونی صاحب جایگاهی مناسب خواهند شد.

 

1425648

 

دیدگاه‌ها