کد خبر : 1629461 | 20 مرداد 1398 ساعت 19:23 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 0 – 1 آرسنال؛ استارت توپچی ها با پیروزی

آرسنال در اولین بازی لیگ برتری خود در روزی بارانی با یک گل نیوکاسل را مغلوب کرد.

نیوکاسل 0 – 1 آرسنال؛ استارت توپچی ها با پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها که در تابستان عملکرد بسیار خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند، در اولین هفته نمایش چندان دلپذیری ارائه ندادند و با بهره گیری از معدود موقعیت های خود و چارچوب شناسی پیر آمریک اوبامیانگ به پیروزی رسیدند.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت بازی در دقیقه 18 روی همکاری چمبرز و ریچی برای نیوکاسل ایجاد شد اما چمبرز برای گلزنی چند سانتیمتری کم آورد.

 

1425729

 

2 دقیقه بعد شلوی با ضربه ای زیبا از گوشه محوطه می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما برند لنو به کمک دیرک دروازه واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 27 جوئلینتون در بین مدافعان آرسنال اقدام به ضربه زدن کرد،  اما شوت او باز هم توسط دروازه بان آرسنال مهار شد.

 

در دقیقه 33 اولین فرصت آرسنال روی پاس میخیتاریان و ضربه اوبامیانگ ایجاد شد اما این بار دوبراوکا مجبور به واکنش شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به اتمام رسید.

 

توپچی ها نیمه دوم را بهتر آغاز کرده و در نهایت در دقیقه 57 به گل رسیدند. ارسال زیبای مایتلند نایلس پشت مدافعان نیوکاسل به اوبامیانگ رسیده و او با یک ضربه نرم و زمینی دروازه دوبراوکا را باز کرد.

 

1425730

 

1425731

 

دقایقی بعد و روی پاس ریچی، المیرون در دهانه دروازه می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما مدافعان آرسنال این اجازه را ندادند. در ادامه نیوکاسل  تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما مدافعان حریف به آنها اجازه خلق موقعیت نمی دادند.

 

در دقیقه 86 و روی اشتباه شار، نیکلاس په په صاحب فرصت گلزنی شد اما خود شار اشتباهش را جبران کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و آرسنال با همان یک گل نیوکاسل را مغلوب کرد.

 

دیدگاه‌ها