کد خبر : 1629480 | 20 مرداد 1398 ساعت 21:17 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رسول خطیبی به میادین (عکس)

رسول خطیبی سرمربی جوان ماشین سازی در دیدار تمرینی تیم اش پا به توپ شد.

به گزارش ورزشی سه، رسول خطیبی جزو معدود فوتبالیست های بازنشست شده دهه اخیر است که توانسته استایل فوتبالی خود را حفظ کرده و آمادگی بدنی خود همچون دوران بازیکنی در مربیگری نیز داشته باشد.

 

خطیبی در طول تمرینات تیم خود پا به پای بازیکنان تیم اش بازی می کند و در برنامه های تاکتیکی نیز در نقش یک بازیکن کلیدی حضور یافته و برای بازیکنان تاکتیک آموزشی را هم بصورت تئوری و هم بصورت عملی آموزش می دهد.

 

تیم ماشین سازی امروز در محل تمرین خود یک دیدار تمرینی با تیم جوانان ماشین برگزار کرد و به بازیکنانی که در دیدار تدارکاتی روز گذشته فرصت بازی نیافته بودند بازی داد. 

 

1425758

 

در بین نیمه خطیبی از عدم حمایت خوب مهاجمان توسط هافبک ها گلایه داشت تا اینکه خودش شماره هفت سامان نریمان جهان را بر تن کرده و وارد زمین شد تا بصورت عملی هافبک تیم خود برای حمایت بهتر فوروارد ها توجیه کند و جالب اینکه آمادگی خوبی نیز از خود نشان داد و اکثر ارسال های او به موقعیت های گل تبدیل می شد.

 

خطیبی در سال های ابتدایی مربیگری خود سابقه بازیکن و مربی بودن را در لیگ یک و لیگ برتر در سابقه دارد  و در این دیدار نیمه اول با نتیجه دو  بر یک به نفع یاران خطیبی بود در نیمه دوم با حضور خطیبی و تبدیل به برد 9 بر یک شد.

 

1425759

 

1425760

دیدگاه‌ها