کد خبر : 1629513 | 21 مرداد 1398 ساعت 00:10 | 158.7K بازدید | 0 دیدگاه

تبلیغ عجیب کمپانی مخابراتی پرتغالی

رونالدو و نیمار؛ مبارزه در رینگ خونین!

یک کمپانی مخابراتی پرتغالی تبلیغ عجیبی پخش کرد که در آن، کریس رونالدو و نیمار در رینگ بوکس با هم مبارزه می کنند.

رونالدو و نیمار؛ مبارزه در رینگ خونین!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو و نیمار زمانی که در رئال مادرید و بارسا بازی می کردند، بارها مقابل هم قرار گرفتند اما این بار در این تبلیغ، مبارزه متفاوتی را به نمایش گذاشتند.

این ویدئو که در آن این دو فوق ستاره فوتبال جهان با هم رشته های بوکس، کشتی کج و تنیس روی میز رقابت می کنند، در شهر تورین فیلمبرداری شده و بعد از اینکه شنبه شب در رسانه های برزیلی نمایش داده شد، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. البته این تبلیغ ابتدا چند هفته قبل در شبکه های تلویزیونی پرتغالی به نمایش درآمد.

 

1425804

 

1425801

 

این تبلیغ با مبارزه رونالدو و نیمار در رینگ بوکس آغاز می شود و این دو بعد با انجام رقص پا، به نظر می رسد که قصد انجام یک مبارزه واقعی را دارند اما فضای تبلیغ با موزیک برزیلی تغییر می کند و نیمار گوشه ای از هنرش در حرکات موزون را به نمایش می گذاشت.

سپس این دو با ماسک های رقابت های WWE، وارد یک مسابقه کشتی کج می شوند. در نسخه دیگری از این تبلیغ، رونالدو و نیمار با هم تنیس روی میز بازی می کنند.

این تبلیغ در حالی منتشر شد که در این تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی نیمار از پاری سن ژرمن متتشر شد و از یوونتوس به عنوان یکی از مقصد های احتمالی او نام برده می شد. هرچند به تازگی بار دیگر اعلام شد که رئال مادرید سخت به دنبال به خدمت گرفتن اوست و باشگاه پاریسی هم تایید کرده در حال مذاکره با چند باشگاه در مورد این ستاره برزیلی است.

 

1425802

 

1425805

 

دیدگاه‌ها