کد خبر : 1629701 | 22 مرداد 1398 ساعت 09:51 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری اعلام کرد؛

دستیار خارجی به کادر مجیدی اضافه می‌شود

رئیس کمیته ملی المپیک خبر از حضور قطعی یک دستیار خارجی روی نیمکت تیم امید داد.

دستیار خارجی به کادر مجیدی اضافه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، با حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم امید ایران و حضور ستاره های جوان ایران، تیم امید برای شکستن طلسم خود که بیش از 4 دهه عمر دارد، تلاش می کند و این موضوع یکی از اهداف مشترک کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان است.


صالحی امیری درباره حواشی انتخاب فرهاد مجیدی و این موضوع که مجیدی حمایت کمیته ملی المپیک را ندارد، گفت: فرهاد مجیدی منتخب فدراسیون فوتبال و کادر فنی است و آن چیزی که رسالت ما است حمایت  از سرمربی انتخاب شده است. ایشان در کنار استیلی و مجموعه کادر فنی تیم را حمایت می کنند و انتظار ما این است که تیم از شرایط 40 سال گذشته خود خارج شود و به 2020 راه پیدا کند. ولی همه باشگاه ها باید حمایت کنند و نسل جدید فوتبال نیازمند حمایت همه باشگاه ها است. مجموعه جوانی که اکنون در حال اردو هستند تا تجربه کافی را به دست بیاورند.


رییس کمیته المپیک ادامه داد: تیم امید بستر اصلی برای تیم ملی است و جوانان امروز بسیار خوب درخشیدند. حمایت های مالی و پشتیبانی در اردو نیز انجام شده و اخیرا با آقایان تاج و داورزنی جلسه ای داشتیم و مشغول بحث و تلاش برای حمایت هستیم تا این تیم بدون کوچکترین مشکل راهی 2020 شود.


صالحی امیری با اعلام نهایی شدن حضور یک دستیار خارجی در کنار فرهاد مجیدی برای هدایت تیم امید، گفت: فرهاد مجیدی یک دستیار خارجی را پیشنهاد کرد، ما هم مشکلی نداریم و او اضافه می شود. ما در انتخاب مربی دخالت مستقیم نداریم، تلاشمان این است که آنها موفق باشند. ما در تلاشیم که مسئله تیم امید درچارچوب تیم ملی ما دیده شود و اکنون هم وزارت ورزش و هم کمیته المپیک و هم فدراسیون به صورت جدی پشتیبان تیم امید هستیم تا شاهد راه یابی آن به 2020 باشیم.

دیدگاه‌ها