کد خبر : 1629832 | 22 مرداد 1398 ساعت 16:41 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت ورزشگاه‌های لیگ برتر

گزارش: کدام استادیوم‌ها آماده شروع لیگ هستند؟

درحالی که برخی شهرها مثل سیرجان و قائمشهر در تجهیز ورزشگاه هایشان عملکرد بسیار خوبی داشتند برخی شهرها ممکن است در هفته های ابتدایی لیگ میزبانی را از دست بدهند.

گزارش: کدام استادیوم‌ها آماده شروع لیگ هستند؟

به گزارش" ورزش سه" سازمان لیگ فوتبال شرایط ورزشگاه های مختلف که باید از بازی های لیگ برتر میزبانی می کنند را تشریح کرد و براساس آن برخی ورزشگاه ها مثل ورزشگاه فولاد، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی ، سایپا و صنعت نفت به احتمال زیاد میزبانی در هفته های ابتدایی را از دست خواهند داد. نکته قابل ذکر اما آماده شدن ورزشگاه آزادی و شرایط نسبتا خوب و پیشرفت چشمگیر ورزشگاه های وطنی قائمشهر و ورزشگاه امام علی(ع)سیرجان تا این زمان است.


شرایط ورزشگاه ها


آزادی تهران(استقلال/پرسپولیس) :  در ورزشگاه آزادی گیت های بیرونی و طبقه اول تکمیل شده  و در حال حاضر فرآیند تکمیل گیت های طبقه دوم انجام می شود. این ورزشگاه در هفته اول میزبان بازی پرسپولیس-پارس جنوبی و در هفته دوم نیز میزبان بازی استقلال و فولاد خوزستان است.


شهید بهشتی بوشهر(شاهین شهرداری) : در این ورزشگاه دوربین ها کار گذاشته شده و صندلی ها شماره گذاری شده است.گیت های ورزشگاه هم در حال نصب است تا میزبان مسابقات شاهین بوشهر باشد. این ورزشگاه در هفته اول میزبان بازی تیم های شاهین شهرداری و سپاهان است.


امام علی(ع) سیرجان (گل گهر): در ورزشگاه گل گهر سکو،رختکن و وی آی پی ساخته شده است. گیت ها در حال نصب است و شماره گذاری تمام شده است. این ورزشگاه در هفته اول میزبان بازی تیم گل گهر و نساجی است.


بنیاد دیزل تبریز(ماشین سازی) : در ورزشگاه بنیاد دیزل، کار راه اندازی دوربین ها انجام شده ،شماره گذاری ها در حال انجام  و گیت ها در حال نصب است. بنیاد دیزل در هفته اول رقابت ها میزبان تیم استقلال است.


فولادشهر اصفهان (ذوب آهن): آن  قسمتی از ورزشگاه فولادشهر که سکو نداشت سکو گذاری شده است. این ورزشگاه گیت ندارد و در حال تلاش هستند تا گیت ها را هم نصب کنند. این ورزشگاه در هفته اول میزبان سایپا است و با این وصف اگر آماده نشود آن وقت ذوب باید در ورزشگاه دیگری میزبانی کند.


شهید بهنام محمدی (نفت مسجد سلیمان): وضعیت ورزشگاه بهنام محمدی هم تقریبا مانند فولادشهر است واین تیم با توجه به آماده نبودن ورزشگاه باید در بازی اول بیرون بازی کند. با این وصف بازی تیم نفت مسجد سلیمان برابر تراکتور در ورزشگاه دیگری انجام می شود.


شهدای فولاد اهواز(فولاد خوزستان) : ورزشگاه فولادآره نا در حال حاضر فقط باید گیت ورودی اش درست شود.  شماره گذاری صندلی ها انجام شده و دوربین ها هم نصب شده اما با این وصف بعید است به هفته اول برسد. فولاد در هفته اول میزبان صنعت نفت آبادان است.


یادگار امام(ره)تبریز(تراکتور): در ورزشگاه یادگار امام دوربین ها نصب شده و صندلی ها در حال نصب و شماره گذاری هستند. گیت های این ورزشگاه  هم در حال آماده سازی است و گفته می شود به هفته دوم می رسد. تراکتور در هفته دوم می تواند در این ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کند.


تختی جم(پارس جنوبی):  در ورزشگاه تختی شهر جم در حال حاضر در حال نصب صندلی ها هستند اما بعید است این ورزشگاه به هفته دوم برسد چون گیت هایش آماده نیست. پارس جم در هفته دوم میزبان ذوب آهن است.


نقش جهان اصفهان(سپاهان): صندلی های استادیوم سپاهان صندلی گذاری شده و دوربین ها هم نصب شده است. البته گیت ها آماده نیستند اما این ورزشگاه به هفته دوم می رسد. سپاهان در هفته دوم میزبان ماشین سازی است.


وطنی قائمشهر( نساجی مازندران): این ورزشگاه صندلی گذاری و صندلی ها شماره گذاری شده اند. وطنی برای هفته دوم آماده خواهد بود و می تواند میزبان بازی نساجی و پیکان باشد.


امام رضا(ع)مشهد( شهرخودرو): گیت های این ورزشگاه هنوز آماده نیست و بعید است به هفته های ابتدایی برسد. شهرخودرو باید در هفته دوم از شاهین بوشهر میزبانی کند.


دو ورزشگاه  دستگردی تهران و تختی آبادان که تیم های سایپا و صنعت نفت باید در آن میزبانی کنند نیز آماده نیستند و  بعید است به هفته دوم برسند. سایپا در هفته دوم میزبان گل گهر است و نفت آبادان نیز باید از نفت مسجد سلیمان میزبانی کند.

 

با این حساب و براساس اعلام سازمان لیگ  سه بازی هفته اول تیم های نفت مسجد سلیمان-تراکتور، ذوب آهن -سایپا و فولاد خوزستان-نفت آبادان در زمین دیگری برگزار خواهد شد هرچند هنوز مشخص نیست این تیم ها در کدام ورزشگاه ها باید از حریفانشان میزبانی کنند.

دیدگاه‌ها