کد خبر : 1629844 | 22 مرداد 1398 ساعت 17:36 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت کافا؛ پیروزی ایران مقابل افغانستان

تیم ملی جوانان از ساعت 17 به وقت شهر دوشنبه در استادیوم مرکزی این شهر و در چارچوب تورنمنت کافا به مصاف افغانستان رفت.

تورنمنت کافا؛ پیروزی ایران مقابل افغانستان 

به گزارش "ورزش سه"، این سومین دیدار تیم ملی جوانان در این تورنمنت محسوب می شود. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران خاتمه یافت. سانتر مدافع راست تیم ملی جوانان با ضربه سر آریا برزگر در دقیقه 32 بازی تبدیل به گل شد. تیم ملی جوانان پیش از این دیدار با نتیجه 4-0 ترکمنستان و با نتیجه دو بر صفر ازبکستان را شکست داده بود. 

 

چهارمین و آخرین دیدار تیم ملی جوانان روز پنجشنبه ساعت 20 به وقت محلی در برابر میزبان یعنی تاجیکستان برگزار می شود. تا به این جای کار تاجیکستان و ایران با 6 امتیاز مدعی قهرمانی هستند که هر دو تیم بازی سوم را امروز پشت سر می گذارند. بعد از بازی ایران در برابر افغانستان تیم میزبان با ازبکستان بازی خواهد کرد.

 

بازی خوب تیم ملی جوانان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و یک بار دیگر آریا برزگر موفق به گلزنی شد. این گل در دقیقه 71 و روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. البته تیم ملی جوانان دراین دیدار می توانست گل های بیشتری را به نام خود ثبت کند اما برخی از موقعیت های خوب را هدر داد. نکته قابل تامل در مورد عملکرد تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا به ثمر رساندن 8 گل در سه بازی و بسته نگه داشتن دروازه بود. با این نتیجه تیم ملی جوانان 9 امتیازی شد و حالا با روحیه خوب در انتظار بازی با تیم میزبان یعنی تاجیکستان است.

دیدگاه‌ها