کد خبر : 1629902 | 22 مرداد 1398 ساعت 21:33 | 62.3K بازدید | 0 دیدگاه

دانیلو:

پیش از انتقال به یوونتوس با رونالدو مشورت کردم

دانیلو، مدافع برزیلی و جدید یوونتوس در اولین کنفرانس مطبوعاتی بعد از انتقال به این تیم حاضر شد.

پیش از انتقال به یوونتوس با رونالدو مشورت کردم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی انتظار داشت یوونتوس برای تقویت خط دفاعی خود سراغ مدافع نیمکت نشین و برزیلی سیتی برود اما با انتقال ژائو کامنسلو به انگلیس، دانیلو نیز راهی یوونتوس شد و حالا از وی در مورد روند انتقال به تورین صحبت کرده است.

 

دانیلو گفت: "خوشحالم که اینجا هستم،  پذیرایی بسیار گرمی صورت گرفت و من از انتقال به یوونتوس راضی هستم. الکس ساندرو؟ در حین مذاکره من با او صحبت کردم و ساندرو اطلاعات دقیقی در مورد باشگاه و  فلسفه یوونتوس به من داد. ساندرو یک بازیکن مهم است و ما با هم دوست هستیم.

 

مائوریتسیو ساری؟ او به سبک بازی علاقمند است. می دانم که فاز دفاعی در ایتالیا بسیار مهم است، من 28 ساله هستم وآماده ام همه مسائل مورد نیاز را یاد بگیرم.

 

1426332

 

کریستیانو رونالدو؟ من هم با او صحبت کردم، کمی شوخی کردیم و من به او گفتم شماره 7 را می خواهم. رونالدو با لبخند به من سلام کرد و به من گفت راهی تیم بزرگ شده ام. بازی کردن کنار بازیکنانی مثل رونالدو انگیزه ای مضاعف است. رونالدو بسیار خوشحال و با انگیزه است و او مدعی شد از اینکه من اینجا هستم خوشحال است.

 

لیگ قهرمانان اروپا؟ من می دانم که این جام هدف بسیاری از باشگاه های بزرگ است و ما قصد داریم در رقابت ها با جدیت و تعهد فراوان حاضر شویم.

 

مقایسه ساری و پپ گواردیولا؟ در گذشته نیز از من خواسته شده که مربیان را مقایسه کنم اما من چنین کاری را دوست ندارم. هر کسی سبک و شخصیت خاص خود را دارد اما من می توانم بگویم ذهنیت ساری بسیار نزدیک به من است."

دیدگاه‌ها