کد خبر : 1629915 | 22 مرداد 1398 ساعت 22:44 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: آلیسون نیازی به حضور در لیست فیفا نداشت!

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول مدعی شد آنها باید هر کاری برای برتری مقابل چلسی انجام دهند.

فن دایک: آلیسون نیازی به حضور در لیست فیفا نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب لیورپول در سوپرکاپ اروپا و در شهر استانبول به مصاف چلسی خواهد رفت و فن دایک که فصل قبل تاثیر فراوانی روی قهرمانی مرسی سایدی ها در لیگ قهرمانان گذاشت، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار شرکت کرد و تاکید دارد که آنها برای قهرمانی هر کاری انجام خواهند داد.

 

فن دایک گفت: دیدار با چلسی؟ هم چلسی ما را می شناسد و هم ما آنها را می شناسیم. این فقط یک فینال است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. می دانیم همه بازیکنان از فصل استراحت بازمی گردند اما همه باید آماده باشند. ما قهرمانی می خواهیم و هر کاری می توانیم انجام خواهیم داد.

 

1412703

 

بهترین مدافع جهان؟ نمی دانم هر کسی  نظری دارد و فکر می کند یکی بهتر از دیگری است. من نظر خود را نخواهم گفت اما در حال حاضر تعداد زیادی از مدافعان بزرگ در جهان حضور دارند.

 

غیبت آلیسون در لیست بهترین های فیفا؟ من فکر نمی کنم آلیسون نیاز به حضور در این لیست داشته باشد تا به عنوان بهترین دروازه بان جهان شناخته شود. تصمیم گرفته شده است و ما باید آن را بپذیریم.

 

افزایش قیمت بازیکنان؟ شما هیچ تاثیری روی قیمت خود ندارید و این فقط شرایط بازار است، شما فقط باید همه توان خود را در تیم به کار بگیرید و من فقط سعی می کنم پیشرفت کرده و بازیکن بهتری بشوم."

دیدگاه‌ها