کد خبر : 1629927 | 23 مرداد 1398 ساعت 00:35 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

یاران رضایی امیدوار به صعود به لیگ قهرمانان اروپا

کلوب بروژ در غیاب مهاجم ایرانی خود به برتری مقابل دیناموکیف اوکراین رسید تا به صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان امیدوار شود.

یاران رضایی امیدوار به صعود به لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله سوم و نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، تیم کلوب بروژ که همانند دیدار رفت کاوه رضایی را در لیست بازی نداشت، از ساعت ۲۲ سه‌شنبه شب در استادیوم المپیسکی، مهمان تیم دیناموکیف اوکراین بود.

 

یاران رضایی که در بازی رفت به برتری یک بر صفر خانگی رسیده بودند، درآستانه شکست ۲ بر یک مقابل دیناموکیف اوکراین قرار داشتند ولی در دقیقه ۸۸ توسط رود وارمر به گل تساوی دست یافتند تا برای صعود منتظر دیدار بعدی خود با لاسک اتریش باشند.

 

اما در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل به خودی برندون دیناموکیف را به گل سوم رساند که دو دقیقه بعد از آن، ایموا لوئیز مجددا کار را به تساوی کشید تا این مسابقه با تساوی ۳ بر ۳ به اتمام برسد. حالا یاران رضایی برای راه یابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان منتظر بازی پلی آف بعدی خود مقابل لاسک اتریش هستند.

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی کلوب بروژ که بعد از دو مسابقه، در دیدار اخیرشان در ژوپیر لیگ بلژیک به فهرست تیمش بازگشته بود ولی تا پایان روی نیمکت حضور داشت، در بازی اروپایی برابر دیناموکیف اوکراین دوباره در لیست مسابقه دیده نمی‌شد.

دیدگاه‌ها