کد خبر : 1630163 | 24 مرداد 1398 ساعت 10:45 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

آدریان: به لیورپول خوش آمدید!

آدریان، دروازه بان لیورپول که نقش مهمی در فتح سوپرکاپ داشت، هفته اول حضور خود را دیوانه وار توصیف کرد.

آدریان: به لیورپول خوش آمدید!

به گزارش "ورزش سه"، نه روز قبل بود که طی انتقالی کم سر و صدا، لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستانی آدریان را به عنوان سنگربان دوم به خدمت گرفت و بعد از مصدومیت غیرمنتظره آلیسون، آدریان تبدیل به دروازه بان اول این تیم شد. وی دیشب با مهار ضربه پنالتی آبراهام نقش مهمی در قهرمانی مرسی سایدی ها ایفا کرد و حالا آدریان در مورد این روزهای شیرین دوران ورزشی خود صحبت کرده است.

 

1426646

 

آدریان گفت: "به لیورپول خوش آمدید، این یک هفته دیوانه وار بود. من برای تیم بسیار خوشحالم. من از اینکه برای لیورپول بازی می کنم و هواداران ما خوشحال هستند رضایت فراوانی دارم. روند بازی طولانی شد اما در نهایت یک پایان عالی برای ما رقم خورد."

 

آدریان همچنین در مورد خطای منجر به پنالتی خود روی آبراهام در اوقات اضافه گفت: "من می دانم که مهاجمان در این شرایط بسیار باهوش عمل می کنند و به همین دلیل در لحظه مواجهه با آبراهام متوقف شدم.

 

ما هر دو به یکدیگر برخورد کردیم اما من تلاش کردم خودم را متوقف کنم و باید دوباره صحنه پنالتی را ببینم. در نهایت این موضوع خیلی مهم نیست زیرا ما این جام را کسب کردیم و حالا از این قهرمانی لذت خواهیم برد."

دیدگاه‌ها