کد خبر : 1630179 | 24 مرداد 1398 ساعت 11:21 | 111.9K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت ورزش دوباره در موقعیتی ویژه

عرب - پرسپولیس؛ پایان دوران مدیریت جنجالی؟

از روز گذشته تاکنون شایعات زیادی در خصوص استعفای ایرج عرب و پایان کار او در پرسپولیس منتشر شده که هیچ یک از سوی مدیرعامل سرخ ها تکذیب نشده است.

عرب - پرسپولیس؛ پایان دوران مدیریت جنجالی؟

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس تا حد زیادی به پایان رسیده و حالا تنها نقطه ابهام این تیم، موضوع جذب مهاجم خارجی است که احتمالا در روزهای آینده قطعی خواهد شد. در دو ماه اخیر پرسپولیسی ها شایعات زیادی را پیرامون پست مدیرعاملی خود تجربه کردند اما در نهایت پنجره تابستانی سرخ‌ها با عرب سپری شد. پنجره ای که با اعتراض های فراوان از سوی هواداران همراه بود و انتقادات و واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

 

عرب که با پیشینه سرپرستی حراست وزارت ورزش و معاونت مالی اداری پرسپولیس به عنوان مدیرعامل منصوب شد، دو بار از سمت خود استعفا داد. روز 13 خرداد یک استعفای نافرجام را تجربه کرد اما حالا شایعه استعفا و قبول آن از طرف وزارت ورزش پررنگ تر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و از سوی طرفین نیز تکذیب نشده است.

 

این در حالی است که اخبار مربوط به مدیران عامل پرسپولیس و استقلال معمولا خیلی زود با واکنش روابط عمومی وزارت ورزش در توییتر همراه و اغلب تکذیب می‌شد و همچنین عرب نیز مدیری در دسترس برای خبرنگاران بود اما حالا هیچ کدام واکنشی به شایعات اتمام کار او در جمع سرخپوشان نداشته اند.

 

1401625

 

ایرج عرب کارش را از آذر ماه و به عنوان جانشین گرشاسبی در پرسپولیس آغاز کرد و در اولین روزهای ماه اسفند به عنوان مدیرعامل قرمزها منصوب شد. مهم ترین موضوع باشگاه در دوران مدیریتی عرب، پرداخت حقوق برانکو ایوانکوویچ و عملیات حفظ او بود که با موفقیت انجام نشد.

 

پس از آن هواداران پرسپولیس چند روز متوالی در مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و در فضای مجازی نیز از عرب و هیئت مدیره انتقادات تندی را انجام دادند. در نهایت نیز اگرچه تجمع طرفداران سرخپوش در خیابان شیخ بهایی به پایان رسید اما خشم هواداران فروکش نکرد و اعتراض ها در شبکه های اجتماعی ادامه یافتند.

 

حالا در صورتی که کار عرب در پرسپولیس به پایان برسد، موضوع جانشین وی اهمیت خواهد یافت. در 4 سال اخیر جایگزین مدیران پرسپولیس همیشه از داخل باشگاه انتخاب شده اند؛ طاهری که به عنوان عضو مدیریتی جانشین نژاد فلاح شد. سپس گرشاسبی در قامت عضو هیئت مدیره، جای او را گرفت. در ادامه نیز عرب که معاون مالی مدیر سرخ ها بود، به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

 

اکنون نیز در شبکه های اجتماعی و همچنین از سوی منابع مختلف اخباری در خصوص حضور مهدی رغبتی و مهدی محمدنبی به جای ایرج عرب مطرح می‌شود و حتی می‌توان گفت که اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شانس بیشتری برای رسیدن به میز ریاست سرخ ها دارند اما با این وجود شایعه تلاش افرادی چون درویش مدیرعامل سابق سایپا برای رسیدن به پست مدیرعاملی وجود دارد.

 

به هر حال باید دید در آستانه شروع لیگ نوزدهم تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس چه زمانی مشخص می شود. وزارت ورزش ابتدا باید تصمیم خود در خصوص ایرج عرب را منتشر کند و سپس هرچه سریع تر جانشین او را برگزیند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با ثبات وارد فصل فشرده و سخت فوتبالی شود.

دیدگاه‌ها