کد خبر : 1630182 | 24 مرداد 1398 ساعت 11:32 | 125.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی در مسیر نوکمپ؛

چرا شانس بارسلونا از رئال برای خرید نیمار بیشتر است؟ (عکس)

تغییر برنامه پاری سن ژرمن، شرایط را برای انتقال نیمار به بارسلونا تسهیل کرده است.

چرا شانس بارسلونا از رئال برای خرید نیمار بیشتر است؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیگر به نظر می رسد جدایی نیمار از پاری سن ژرمن قطعی باشد و اگرچه در ابتدا به نظر می رسید رئال مادرید از شانس بیشتری برای خرید این ستاره 27 ساله برزیلی برخوردار است، اما تغییر برنامه نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن به سود آبی اناری ها شده است.

 

ابتدا برنامه لئوناردو و باشگاه پاری سن ژرمن این بود که با فروش نیمار، برای خرید پائولو دیبالا از یوونتوس اقدام کنند اما حالا شرایط تغییر یافته و مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر با رقمی در حدود 60 میلیون یورو تبدیل به هدف اول آنها شده است. مدیر ورزشی PSG می خواهد در روزهای آخر بازار چهار پست این تیم را تقویت کند؛ یک هافبک تهاجمی، یک مهاجم، یک هافبک و یک دروازه بان.

 

به همین دلیل حالا پاری سن ژرمن از وارد شدن نام فیلیپ کوتینیو و ایوان راکیتیچ به معامله نیمار استقبال می کنند و در صورت توافق با رئال مادرید، آنها خواهان انتقال لوکا مودریچ به پاریس هستند.

 

1426667

 

پائولو دیبالا ابتدا گزینه اول پی اس جی بود اما حالا آنها به خرید فیلیپ کوتینیو رضایت داده اند و اگرچه یوونتوس خواهان مائورو ایکاردی است، اما پاری سن ژرمن قصد دارد به هر ترتیبی شده وی را در تابستان امسال جذب کند.

 

اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد نهایی شدن انتقال نیمار به نوکمپ منوط به درخواست شخصی خود این بازیکن و اعلام رسمی تمایل به بازگشت به بارسا است. بارسلونا برای خرید نیمار فقط مبادله بازیکنان را پیشنهاد داده و PSG خواهان کوتینیو، نلسون سمدو و پول نقد است. دستیابی به چنین توافقی در شرایط فعلی ممکن نیست زیرا نیمار هنوز خودش شخصا در مورد آینده صحبت نکرده و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، نهایی شدن انتقال او به بارسلونا دشوار خواهد بود.

 

قرار بود جوزپ بارتومئو امروز و در بندر لیورپول با ناصر الخلیفی در مورد انتقال نیمار جلسه ای داشته باشد اما این قرار ملاقات منتفی شده است و بارسلونا معتقد است اگر نیمار علاقمند به بازگشت به نوکمپ است، حالا نوبت اوست که اقدام کرده و شرایط را برای تسهیل این انتقال فراهم سازد.

 

در شرایط فعلی بارسلونا شانس بیشتری از رئال مادرید برای خرید نیمار دارد. طبق ادعای بی بی سی اسپورت، کهکشانی ها پیشنهاد پول نقد، گرت بیل و خامس را به همتای فرانسوی برای خرید نیمار داده اند اما باشگاه فرانسوی علاقمند به جذب وینیسیوس جونیور بوده و می خواهد این ستاره جوان برزیلی را به جای نیمار جذب کند.

 

اما رئال مادرید روی وینیسیوس جونیور برای آینده حساب باز کرده و حاضر به از دست دادن چنین استعداد درخشانی نیست و به همین دلیل، مذاکرات بین این دو باشگاه فعلا پیشرفتی نداشته است.

 

به هر حال با توجه به عدم حضور نیمار در تمرینات و بازی های پاری سن ژرمن، باید به زودی تکلیف آینده این بازیکن مشخص شود و در شرایط فعلی به نظر می رسد بارسلونا نسبت به رئال مادرید از شانس بیشتری برای خرید نیمار برخوردار است.

 

1426666

دیدگاه‌ها