کد خبر : 1630304 | 25 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 199.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جدید اسپورت درباره داستان دنباله‌دار انتقال نیمار

ورق برگشت؛ نیمار حالا نزدیک‌تر به رئال

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شد فلورنتینو پرز به حساب رئال مادرید وام قابل توجهی دریافت کرده و در روزهای آینده می‌تواند با خیال راحت درباره انتقال نیمار با PSG مذاکره کند.

ورق برگشت؛ نیمار حالا نزدیک‌تر به رئال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید حالا دیگر منابع مالی لازم برای مذاکره نهایی با پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار به رئال را در اختیار دارد چرا که او در آخرین ساعات روز گذشته موفق شده از یک موسسه مالی بزرگ اسپانیایی وام کلانی به حساب باشگاه رئال مادرید دریافت کند و دیگر لازم نیست در مذاکره با PSG به دنبال واگذاری دیگر بازیکنانش باشد بلکه می‌تواند نیمار را به صورت نقدی خریداری کرده و به برنابئو منتقل کند.

 

1426778

 

اسپورت می‌گوید مذاکرات رئال و PSG بر سر نیمار تا کنون با دو مانع مواجه بوده که پرز موفق شده هر دو را از سر راه بردارد. اولین مانع رئال در اختیار نداشتن بودجه مالی کافی برای پیشنهاد مستقیم به پاری سن ژرمن بوده و از سوی دیگر زین‌الدین زیدان با جدا شدن بازیکنان تیمش به خاطر جذب یک بازیکن جدید مخالفت می‌کرده. در نتیجه پرز به سراغ یک موسسه مالی بزرگ اسپانیایی رفته و با دریافت وامی کلان حالا می‌تواند در روزهای آینده مستقیما بر سر مبلغ با PSG مذاکره کند.

 

1426475

 

دومین مشکل هم توسط پینی زاهاوی مدیر برنامه‌های نیمار حل شده. تا پیش از این نیمار با انتقالش به رئال مخالفت می‌کرده ولی اسپورت مدعی است زاهاوی اخیرا با پرز تماس گرفته و به او اعلام کرده که نیمار سرانجام با سناریوی انتقالش به سانتیاگو برنابئو موافقت کرده است. باید دید در روزهای آینده این ادعاها به واقعیت تبدیل خواهد شد و آیا نیمار پیراهن سفید رئال را به تن خواهد کرد؟

 

اما آنچه هواداران بارسا را نگران انتقال ستاره برزیلی به رئال مادرید کرده خبرهایی است که دیروز از توقف مذاکرات دو باشگاه بارسا و پاری سن ژرمن در پاریس مخابره شد. توقف مذاکره  دو باشگاه تایید شده ولی بعضی رسانه‌ها از بن‌بست قطعی در مذاکرات دو باشگاه صحبت می‌کنند یعنی با توجه به شرایط موجود احتمال از سر گرفته شدن این مذاکرات را بعید می‌دانند چرا که هر دو باشگاه روی مواضع خود پافشاری کرده و حاضر به کوتاه آمدن نیستند.

 

اگر ادعای جدید اسپورت درباره پیام زاهاوی مدیر برنامه‌های نیمار به رئال مادرید واقعیت داشته باشد و زاهاوی خبر تغییر تصمیم نیمار و موافقتش با انتقال به سانتیگو برنابئو را واقعا به مدیران رئال اطلاع داده باشد می‌توان گفت داستان دنباله‌دار و پر پیچ و خم انتقال نیمار به اسپانیا به نقطه عطفی جدید رسیده و در حال حاضر دست بالا از آن رئال مادرید است.

 

روزهای آینده و حتی شاید ساعتهای آینده مشخص خواهد کرد که هواداران فوتبال فصل آینده نیمار را با پیراهن کدام تیم تماشا خواهند کرد و آیا او همچنان با پیراهن PSG در لوشامپیونا بازی خواهد کرد؟ راهی نوکمپ شده و در کنار مسی و سوارز مثلث رویایی بارسا را تکرار خواهد کرد؟ یا با پیوستن به رئال مادرید، ناامیدی بزرگ بارسایی‌ها از خود را موجب خواهد شد؟

 

 

دیدگاه‌ها