کد خبر : 1630313 | 25 مرداد 1398 ساعت 12:10 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه‌های کوتینیو در حال مذاکره با بارسلونا

روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید مدیر برنامه‌های کوتینیو به شهر بارسلونا رفته و در حال مذاکره با باشگاه بارسا درباره آینده این ستاره برزیلی است.

مدیر برنامه‌های کوتینیو در حال مذاکره با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید جولیانو برتولوچی، مدیر برنامه‌های فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسا این هفته در شهر بارسلونا حضور داشته و مذاکرات او با مدیران این باشگاه درباره آینده ستاره برزیلی ادامه دارد.

 

1426597

 

بر اساس این گزارش، برتولوچی پیش از این به فرانسه رفته بود تا در مذاکرات نمایندگان باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن درباره انتقال احتمالی نیمار به بارسا در ازای واگذاری کوتینیو به باشگاه فرانسوی شرکت داشته باشد. بعد از توقف این مذاکرات در پاریس، مدیر برنامه‌های کوتینیو راهی بارسلونا شده تا مذاکراتش با مدیران این تیم را در شهر بارسلونا ادامه دهد.

 

این در حالی است که بایرن مونیخ هم چندی پیش از تمایل خود برای جذب کوتینیو خبر داده و گفته بود حاضر است ستاره برزیلی را به صورت قرضی با بند خرید دائمی به مونیخ منتقل کند. آ اس می‌گوید تا این لحظه مشخص نیست کوتینیو بعد از روز دوم سپتامبر، یعنی پایان پنجره نقل و انتقالات اسپانیا در کدام باشگاه توپ خواهد زد.

 

بارسلونا قصد دارد به خصوص بعد از ورود آنتوان گریزمان به این تیم از هزینه‌های خود بکاهد و کوتینیو در این تیم یکی از بیشترین دستمزدها را می‌گیرد. این مساله در کنار برآورده نشدن انتظارات بارسا از کوتینیو باعث شده بارسلونا به صورت جدی به فکر واگذاری این ستاره برزیلی باشد.

 

دیدگاه‌ها