کد خبر : 1630427 | 25 مرداد 1398 ساعت 21:45 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان ستاره بایرن مونیخ برای رقبا

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، مدعی شد آنها به دنبال قهرمانی در تمامی رقابت ها هستند.

خط و نشان ستاره بایرن مونیخ برای رقبا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل قبل یک بار دیگر موفق به ثبت دوگانه و دفاع از عناوین قهرمانی خود شد. رابرت لواندوفسکی معتقد است همه انتظار دارند امسال تیم دیگری موفق به کسب قهرمانی بوندسلیگا شود و آنها باید برای تکرار قهرمانی بیشتر تلاش کنند.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "ما در سالهای اخیر با دورتموند نبردهای بزرگی داشته ایم و شرایط این فصل نیز فرقی نخواهد کرد. ممکن است دیگر تیم ها نیز مدعی باشند و بعد از پنج بازی اول، متوجه می شویم که چه تیم هایی ما و چه بسا دورتموند را نیز تعقیب می کنند. وقتی قهرمان می شوید شرایط فصل بعدی سخت تر می شود زیرا همه انتظار دارند تیم دیگری در نهایت قهرمان شود.

 

1420044

 

هنگام بازی کردن برای بایرن شما همیشه باید بالاترین اهداف را داشته باشید. شما انتظار بهترین عملکرد را از خود دارید و طرفداران هم همین انتظار را دارند و شما می خواهید در همه جام های ممکن قهرمان شوید. ما بایرن مونیخ، قهرمان آلمان هستیم و باید نشان دهیم که می خواهیم دوباره عنوان قهرمانی را کسب کنیم؛ این یعنی تمرین و تلاش سخت تر و بیشتر.

 

ورود بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز به رختکن بایرن؟ باید درک کنید که پیوستن به بایرن با سطح خاصی از انتظارات همراه است، اما پاوارد و هرناندز می توانند خیلی زود به تیم کمک کنند. باید در کنار هر بازیکنی قرار می گیرید نشان دهید که شماره یک هستید و هدف شخصی من همیشه کسب پیروزی است."

دیدگاه‌ها