کد خبر : 1630429 | 25 مرداد 1398 ساعت 22:02 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید لمپارد از حملات نژادپرستانه به آبراهام

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی از مهاجم جوان تیمش در مقابل حملات نژادپرستانه دفاع کرد.

عصبانیت شدید لمپارد از حملات نژادپرستانه به آبراهام

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام، مهاجم جوان چلسی پنالتی پنجم تیمش مقابل لیورپول را از دست داد تا چلسی شانس فتح سوپرکاپ اروپا را از دست بدهد. این مهاجم جوان و سیاه پوست بعد از بازی از سوی برخی هواداران مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفت و حالا فرانک لمپارد از تامی آبراهام در مقابل این اتفاقات دفاع کرده است.

 

1425793

 

فرانک لمپارد گفت: "بدیهی است که تامی بیش از همه ناامید است اما من از برخی به اصطلاح هواداران چلسی متنفر شده ام. تامی از من خواست پنجمین پنالتی را به ثمر برساند زیرا او می خواست در شبی بزرگ که همه دنیا بازی را تماشا می کردند پنالتی بزند. لحظاتی پس از آن، شخصی که پشت کیبورد یا تلفن بود منزجر کننده ترین حرف های ممکن را می زند.

 

من نمی دانم چگونه او مجاز به انجام چنین کاری بوده اما شرایط خیلی آسان است و باید کاری انجام شود و افکار باید کاملا تغییر کنند.

 

من برای اتفاقاتی که برای تامی آبراهام افتاد خیلی عصبانی هستم و باشگاه در همه سطوح باید در برابر تبعیض کارهای زیادی انجام دهد. تامی آبراهام همیشه به دنبال گل زدن است و این یکی از ویژگی هایی است که من در مورد او دوست دارم. او تشنه گلزنی است و باید به آرامش دست یابد."

دیدگاه‌ها