کد خبر : 1630445 | 25 مرداد 1398 ساعت 23:06 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

مائورو ایکاردی؛ هنوز امیدوار به ماندن به اینتر

مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله و جنجالی اینتر هنوز امیدوار به ماندن در این تیم است.

مائورو ایکاردی؛ هنوز امیدوار به ماندن به اینتر

 

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی امیدوار بود با جدایی لوچانو اسپالتی و ورود آنتونیو کونته، شرایط برای او نیز تغییر کند اما سرمربی جدید ایتالیایی نیز تمایلی به حفظ وی نداشت و بعد از جذب روملو لوکاکو، حالا اخبار حاکی از احتمال قابل توجه انتقال ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم به اینتر است.

 

اما در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد تمایل جالوروسی به ماندن ادین ژکو و منتفی شدن انتقال او به سن سیرو منتشر شده و همین موضوع باعث شده مائورو ایکاردی نسبت به احتمال ماندن در اینتر امیدوارتر شود.

 

1423103

 

اسکاس اسپورتس مدعی شد مائوریتو معتقد است در صورت منتفی شدن انتقال ادین ژکو به اینتر، کونته متقاعد می شود که در طول فصل از مائورو ایکاردی استفاده کند و بدین ترتیب زمینه ماندن او فراهم خواهد شد.

 

البته سرمربی جدید اینتر در همان روزهای ابتدایی تلویحا مدعی شد قرار گرفتن نام ایکاردی در لیست فروش تصمیم مدیریت بوده و با توجه به تاکید چند باره استیون ژانگ، مالک جوان اینتر بعید است امکان ماندن ایکاردی در جمع بازیکنان نراتزوری وجود داشته باشد. رم، ناپولی و یوونتوس تیم هایی هستند که ممکن است مقصد بعدی ایکاردی در روزهای پیش رو لقب گیرند.

دیدگاه‌ها