کد خبر : 1630871 | 27 مرداد 1398 ساعت 15:32 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد دوشنبه امضا می‌شود

استقبال هیجان انگیز از کوتینیو در مونیخ (عکس)

کوتینیو با حضور در مونیخ آماده پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد با بایرن است.

به گزارش "ورزش سه"،  فیلیپ کوتینیو هفته گذشته و قبل از شکست بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو با قرارداد قرضی به مدت یک فصل راهی بایرن مونیخ شد و با حضور در آلمان آماده پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی می‌شود. بسیاری از هواداران بایرن به محض ورود کوتینیو با او عکس یادگاری گرفتند و با تهیه فیلمی استقبال ویژه‌ای از هافبک برزیلی تازه وارد خود داشتند.


کوتینیو در ابتدا قرار بود به عنوان بخشی از قرارداد راهی پاری سن ژرمن بشود و نیمار به بارسلونا منتقل شود. موضوعی که مورد قبول این بازیکن قرار نگرفت و او پس از موافقت بایرن مونیخ به صورت قرضی و یک فصل راهی قهرمان آلمان شد و انتظار می‌رود برای سال آینده دائمی شود. شاگردان نیکو کواچ اولین دیدار خود در بوندس لیگا را با نتیجه تساوی 2-2 برابر هرتابرلین آغاز کردند و هفته آینده با شالکه مسابقه می‌دهند. دیداری که کوتینیو می‌تواند در آن حضور داشته باشد.

 

1427454

 


انتظار می‌رود که کوتینیو تست پزشکی خود را روز یکشنبه و دوشنبه انجام دهد و در نهایت قرارداد خود را با بایرن مونیخ نهایی کند.


رومینگه، رییس باشگاه بایرن در این خصوص می‌گوید: من و صالح حمیدزیچ روز چهارشنبه در اسپانیا حاضر شدیم و این انتقال را نهایی کردیم. در این بین باید از بارتومئو تشکر کنم که نهایت همکاری را با ما داشت.

کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است که ما را در بخش هجومی کمک می‌کند و با حضور این بازیکن برزیلی به موفقیت خواهیم رسید.

 

1427456

 

1427455

دیدگاه‌ها