کد خبر : 1630889 | 27 مرداد 1398 ساعت 16:22 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

با ادعای رییس کمیته انضباطی

درخواست مهم باشگاه‌ها: جرایم را ببخشید!

اسماعیل حسن زاده در نشست خبری خود مدعی شد که باشگاه‌ها از تاج خواسته‎‌اند به مناسبت اعیاد جریمه‌ها را بخشیده و لیگ بدون هیچ مشکلی آغاز شود.

درخواست مهم باشگاه‌ها: جرایم را ببخشید!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی در نشست خبری‌اش سخنان مهم و جالب توجهی را به زبان آورد. او در اواسط نشست خود مدعی شد که باشگاه‌های لیگ برتری از مهدی تاج خواسته اند تا به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و شروع لیگ نوزدهم جرایم مختلف بخشیده شود. مسئله ای که حسن زاده آن را منوط به موافقت هیئت رییسه فدراسیون فوتبال دانست.

 

رییس کمیته انضباطی در این خصوص می‌گوید: قاضی دادگستری هستم و در دستگاه قضایی نیز بعضی از زندانی ها به واسطه برخی آیتم ها در اعیاد به مرخصی می روند و شامل بخشش می شوند. اگر هیئت رئیسه این پیشنهاد را بدهد، اجرایی می کنیم اما چیزی هنوز ابلاغ نشده است. البته اگر نظر ما را بخواهند، معایب و محاسن آن را می گوییم. در برخی اعیاد مانند غدیر خم می توانیم این کار را انجام دهیم.

 

این در حالی است که در هفته اول مسابقات بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند و سیاوش یزدانی برای پرسپولیس و استقلال محروم هستند و امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان نیز نمی‌توانند به دلیل تنبیه انضباطی کنار خط، تیم‌های خود را هدایت کنند. پرسپولیس نیز با محرومیت تماشاگران در بازی خانگی رو به رو شده بود که تعلیقی است. البته در این بین نکته مهمی وجود دارد. حسن زاده به طور شفاف مشخص نکرد که جرایم مالی مد نظر است یا جرایم انضباطی. اگر تنها جرایم مالی مورد موافقت هیئت رییسه قرار بگیرد، کماکان باید هفته اول لیگ نوزدهم را شاهد غیبت بازیکنان و مربیان بزرگ بدانیم.

دیدگاه‌ها