کد خبر : 1631234 | 29 مرداد 1398 ساعت 17:30 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

یاغی رام نشدنی

دمبله و 5 ساعت خوابیدن در فرودگاه با پای مصدوم!

مصدومیت جدید دمبله که او را 5 هفته به دور از میادین نگاه خواهد داشت، در واقع به دلیل بی انضباطی ستاره فرانسوی بوده است.

دمبله و 5 ساعت خوابیدن در فرودگاه با پای مصدوم!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله نامش در بیشتر شایعات پیرامون باشگاه بارسلونا به چشم می خورد. 

ستاره فرانسوی دو سال پیش با رقم گزاف 105 + 40 میلیون یورو از دورتموند به بارسا پیوست تا جانشین نیمار باشد اما مصدومیت های متعدد و نیز بی انضباطی های مکرر از سوی او باعث شد تا نتواند توقعات را برآورده کند.

 

 

1426839

 

 

سال گذشته دیر رسیدن بر سر تمرینات و در دو مورد غیبت او در تمرین از سوی رسانه ها فاش شد و نزدیک بود حکم اخراجش از بارسا نیز صادر شود اما در نهایت، حمایت یکی دو بازیکن بزرگ بارسا و قولی که او به سران باشگاه داد، باعث حل و فصل شدن معضل شد اما واقعیت این است که دمبله کمتر محبوبیتی بین بزرگان رختکن دارد. او شخصیتی خجالتی و مردم گریز دارد و در بارسلونا بیشتر با اومتیتی، لنگله و تودیبو یعنی گروه فرانسوی های تیم ارتباط دارد.

هرچند در چند نمونه او از سوی بزرگان تیم مورد حمایت قرار گرفته اما این یک واقعیت است که او کمتر محبوبیتی در میان هم تیمی هایش دارد. جرارد پیکه و لوئیس سوارز حتی علنا و در رسانه ها از بی انضباطی های دمبله گله کرده بودند و به وی هشدار دادند که باید رویه خود در بارسلونا را عوض کند. شرایط به گونه ای است که اگر دمبله از بارسا جدا شود، کسی آزرده خاطر نخواهد شد. 

 

 

1403814

 

 

وقتی ماه گذشته سرخیو بوسکتس گفت که دمبله روند بسیار مثبتی را در پیش گرفته و سال می تواند سال او باشد، همه گمان کردند که او بی انضباطی های گذشته را کنار گذاشته و تنها روی فوتبال تمرکز کرده است تا اینکه شب گذشته تیم پزشکی بارسلونا به یکباره خبر از دوری 5 هفته ای دمبله داد.

سپس مشخص شد که او پس از بازی با بیلبائو احساس درد داشته و با اینکه به او گفته شده بود روز شنبه به کلینیک باشگاه مراجعه کند، حاضر به این کار نشده است. شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو فاش شد که دمبله روز شنبه 5 ساعت در سالن انتظار پروازهای اختصاصی فرودگاه ال پرات بارسلونا خوابیده تا به همراه برادرش راهی سنگال شود و همین موضوع باعث شدت یافتن مصدومیتش شده است. یک کشیدگی مختصر عضلانی که باید خیلی زود تحت درمان قرار می گرفت، با سهل انگاری دمبله تبدیل به مصدومیتی 5 هفته ای شد.

در بارسلونا حالا از این هراس دارند که این ستاره جوان، اصلاح ناپذیر باشد. با ادامه این روند بعید است دمبله فصل آینده جایی در بارسلونا داشته باشد و احتمالا در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

 

 

1427797

دیدگاه‌ها