کد خبر : 1631239 | 29 مرداد 1398 ساعت 17:48 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

درآمد ما فقط از همین لیگ است

گرایی: احیای لیگ به کشتی گیران انگیزه می دهد

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: اگر سازمان لیگ کشتی بتواند تیم های خوبی را برای حضور در لیگ ترغیب کند، کشتی زنده می شود.

گرایی: احیای لیگ به کشتی گیران انگیزه می دهد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در حالی که ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی خودشان را برای حضور در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان آماده می کنند، تیم هایی که حضورشان در لیگ برتر هم قطعی شده، در پی جذب نفرات مدنظر خود هستند.


محمدعلی گرایی، ملی پوش کشتی فرنگی درباره تلاش فدراسیون و سازمان لیگ برای هر چه بهتر برگزار شدن لیگ در سال 98 در گفت و گو با روابط عمومی سازمان لیگ اظهار داشت: امیدوارم با اقداماتی که فدراسیون در بخش سازمان لیگ انجام داده، لیگ برتر امسال با شکل بهتری برگزار شود. دورادور باخبر هستم که مسئولان سازمان لیگ در پی جذب حامیان مالی مناسب در بخش لیگ هستند تا فضای لیگ داغ تر شود. به هر حال یک تیم وقتی برای حضور در لیگ جلو می آید، باید هزینه های خوبی انجام دهد تا توان رقابت با سایر حریفان را داشته باشد.


دارنده مدال برنز جهان درباره وضعیت کشتی گیران در سال های اخیر گفت: شخصا خودم در چند سال اخیر فقط یک بار در لیگ جهانی کشتی گرفتم چون شرایط در سایر دوره ها فراهم نبوده است. درآمد کشتی گیران فقط از همین مسابقات لیگ است. حالا اینکه یک کشتی گیری در مسابقات آسیایی یا جهانی مدال بگیرد و بعد از مدت ها بتواند پاداش دریافت کند، بحث جدایی است. اگر سازمان لیگ کشتی بتواند تیم های خوبی را برای حضور در لیگ ترغیب کند، بدون شک کشتی زنده خواهد شد و کشتی گیران انگیزه چند برابری می گیرند.


گرایی در رابطه با اینکه خودش برای لیگ پیش رو چه برنامه ای دارد، بیان داشت: از سوی چند تیم صحبت هایی با من انجام شده، اما هنوز مشخص نیست که با کدام تیم در لیگ شرکت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها