کد خبر : 1631349 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:40 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح کلوپ درباره حرکت عجیب پیش از فینال CL

یورگن کلوپ درباره صحبت‌های اخیر در مورد استفاده‌اش از لباس زیر برند کریس رونالدو پیش از فینال چمپیونزلیگ توضیحاتی داده و می‌گوید آنها را هنوز نگه داشته است.

توضیح کلوپ درباره حرکت عجیب پیش از فینال CL

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه فاش شد یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پیش از برگزاری فینال چمپیونزلیگ در ماه مه برای تغییر فضای رختکن تیمش با پوشیدن لباس زیر برند کریس رونالدو در رختکن ظاهر شده، درباره این ماجرا صحبت کرده و توضیحاتی ارائه داد.

 

1425256

 

لیورپول در آن فینال موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام جام قهرمانی را بالای سر ببرد و ناکامی خود در فینال سال گذشته را به فراموشی بسپارد.

 

کلوپ در مراسم دریافت جایزه بیلد در آلمان که او را به عنوان بهترین مربی سال انتخاب کرده بود اعتراف کرد که با لباس زیر برند کریس رونالدو در رختکن ظاهر شده تا به قول او یخ رختکن لیورپول را پیش از شروع مسابقه بشکند.

 

کلوپ در این باره گفت:" بله درست است. من چند سال قبل که برای خرید لباس زیر رفته بودم چند تا از برند کریس رونالدو خریده بودم. هنوز هم آنها را دارم ولی بعد از فینال چمپیونزلیگ دیگر از آنها استفاده نکرده‌ام".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" در جریان فینال عمدا آنها را پوشیدم و تا روی شکمم بالا کشیدم. قیافه‌ام خیلی خنده‌دار شده بود و روحیه بازیکنانم به کلی عوض شد".

 

کلوپ در ادامه اشاره کرد که ممکن است بعد از پایان کارش در لیورپول بازنشسته شود. او در این باره گفت:" فعلا امیدوارم دو سه سال آینده همانطور پیش برود که یکی دو سال اخیر پیش رفته. بعد از آن درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. منظورم از گفتن این حرفها این است که اگر یک وقت اتفاق افتاد کسی غافلگیر نشود".

 

دیدگاه‌ها