کد خبر : 1631353 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:40 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

مردان شماره یک و دو در چارچوب دروازه آبی ها

سیدحسین و رقیبش آماده فصلی متفاوت در استقلال

برخلاف چند فصل گذشته این بار استقلالی ها فصل را بدون در اختیار داشتن دو گلر سرشناس و مدعی شماره یک بودن آغاز می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، چند سالی بود طرفداران استقلال با در اختیار داشتن دو دروازه بان هم طراز در رقابت های داخلی و آسیایی به مصاف رقبا می رفتند. این اتفاق در کنار تمام محاسنی که داشت با حواشی بسیار مخرب و نابودکننده ای نیز توام بود از جمله در فصل گذشته که مدیریت کردن این حواشی برای مربیان و مدیران باشگاه پروسه ای دشوار به همراه داشت.


با جدایی مهدی رحمتی کاپیتان اول استقلال و کوچ به مشهد سرانجام بعد از سال ها پیراهن شماره یک آبی ها به گلری غیر از رحمتی رسید تا سیدحسین حسینی به عنوان مرد اول درون دروازه وارد لیگ نوزدهم شود. دروازه بان ملی پوش استقلال که طی یکی دو سال گذشته به خاطر رقابت گلرها در اردوی آبی پوشان تاوان سنگینی همچون از دست دادن دو تورنمنت مهم (جام جهانی و جام ملت های آسیا) پس داده بود حالا با انگیزه های متفاوت فصل را آغاز خواهد کرد.

 

1428024


سیدحسین با علم به این که انتظارات زیادی از او به عنوان مرد شماره یک استقلال وجود دارد در تمرینات پیش فصل زیر نظر بهزاد غلامپور همین طور مربیان اختصاصی که داشت، آماده سازی فوق العاده ای را سپری کرد تا با 100 درصد آمادگی وارد لیگ نوزدهم شود. طرفداران استقلال امید زیادی به درخشش این دروازه بان دارند تا بدون حواشی همیشگی شاهد گلری قبراق و سرحال در مصاف با رقبای خود باشند.


اما استراماچونی برای این که جانشین مناسبی برای سیدحسین داشته باشد بعد از کنکاش های فراوان سرانجام دل به گلری جوان و زیر 23 سال بست. پورحمیدی که در مسیر کوچ به گل گهر بود به یکباره با پیشنهاد استقلال به سمت پایتخت تغییر مسیر داد تا در نقش گلر دوم فرصت درخشش در یکی از دو تیم بزرگ تهران را داشته باشد. این دروازه بان که در استقلال خوزستان 14 بار به میدان رفت تا تجربه خوبی در لیگ برتر به دست بیاورد حالا باید در نقش گلر دو خودش را اثبات کند.

 

1428023

دیدگاه‌ها