کد خبر : 1631379 | 30 مرداد 1398 ساعت 12:46 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: شرایط سختی را برای استقلال می‌سازیم

فرید کریمی می گوید هدف تیم ماشین سازی قرارگیری در بین تیم های بالانشین جدول لیگ نوزدهم است.

کریمی: شرایط سختی را برای استقلال می‌سازیم

به گزارش "ورزش سه"، فرید کریمی هافبک خوش تکنیک تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما راجع به بازی با استقلال گفت: لیگ برای ما با دیدار مقابل استقلال شروع می‌شود که اتفاق ویژه‌ای خواهد بود. امیدواریم این بازی برای استقلال هم مسابقه سختی باشد و بتوانیم آن ها را تحت فشار بگذاریم. ما تمرینات منظمی را انجام دادیم و از ابتدای تابستان تلاش کردیم تا به فرم خوبی برسیم. حالا امیدواریم که در افتتاحیه لیگ استارت خوبی بزنیم.

 

فرید کریمی همچنین اضافه کرد: خداراشکر ما تمریناتمان را با نظم و جدیت خوبی سپری کردیم و تمرینات خیلی خوبی داشتیم، از لحاظ بدنی شرایط مثبتی داریم و به جز چند بازیکن که دیرتر اضافه شدند، بقیه آماده شروع لیگ هستند. به امید خدا باید در بازی اول نتیجه بگیریم تا در طول فصل هم به نتایج خوب برسیم.

 

هافبک شماره 10 ماشین سازی با اشاره به تاخیر لیگ و همچنین مشکلات مالی اظهار داشت: در این چند سال شرایط مالی چند تیم خوب بوده و بقیه هر سال ضعیف تر از پارسال شده اند. اما با این جدیتی که فدراسیون داشته و تلاش هایی که برای امنیت تماشاگران انجام داده، باید امیدوار باشیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. همه ما دوست داریم که هواداران امنیت داشته باشند و خانواده ها با خیال راحت بتوانند به استادیوم بیابند.

 

کریمی با دعوت از هواداران ماشین سازی عنوان کرد: انشالله هواداران ماشین سازی بیایند و از ما حمایت کنند. ماشین سازی تیم با سابقه ای است و هواداران زیادی هم دارد. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا مقابل آن ها روسفید باشیم و هواداران فوتبال آذربایجان را خوشحال کنیم. تیم ما به دنبال پیروزی است و از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم.

 

هافبک سابق سپاهان و تراکتور در پایان راجع به هدف تیم ماشین سازی در لیگ نوزدهم گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم در وهله اول در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. آقا رسول تیم جوانی را بسته که طبیعتا بعضی از بازیکنان تجربه کمی دارند اما به هر حال باید تلاش کنیم که با کسب نتایج خوب، در بین تیم های بالانشین جای داشته باشیم.

دیدگاه‌ها