کد خبر : 1631495 | 30 مرداد 1398 ساعت 21:50 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن پیش از کوتینیو دنبال کدام ستاره بارسلونا بود؟

بایرن مونیخ قبل از خرید فیلیپ کوتینیو نیز مذاکراتی با باشگاه بارسلونا داشته است.

بایرن پیش از کوتینیو دنبال کدام ستاره بارسلونا بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چند روز قبل مقدمات جذب فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی و ملی  بارسلونا را فراهم کرد و این بازیکن که دوران موفقی در نوکمپ نداشت، با قراردادی قرضی راهی آلیانس آره نا شد.

 

اما نشریه بیلد امروز مدعی شد کوتینیو اولین گزینه بایرن مونیخ برای خرید از بارسلونا نبوده و مدیران باشگاه آلمانی در تابستان امسال برای انتقال عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بارسا نیز با این باشگاه وارد مذاکره شده بودند.

 

1428185

 

عثمان دمبله که دو سال قبل و در انتقالی جنجالی از دورتموند راهی بارسا شده بود، نتوانسته تا به حال در نوکمپ دوران خوشی را سپری کند و بایرن مونیخ قصد داشت با همین فرمول خرید قرضی برای جذب این بازیکن اقدام کند. اما مدیر برنامه عثمان دمبله در گفت و گو با مسئولان باشگاه بایرن خبر از تمایل موکلش به ماندن در نوکمپ داده بود و به همین دلیل این انتقال منتفی شده بود.

 

بعد از ناکامی در جذب عثمان دمبله، بایرن مونیخ تلاش زیادی برای خرید لروی سانه، وینگر آلمانی سیتی نیز انجام داد اما مصدومیت غیرمنتظره سانه برنامه را بهم ریخت و در نهایت بایرن مونیخ در پست وینگر برای خرید ایوان پریشیچ از اینتر و در پست هافبک هجومی برای جذب کوتینیو از بارسلونا به توافق دست یافت.

دیدگاه‌ها