کد خبر : 1631572 | 31 مرداد 1398 ساعت 12:02 | 105.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از تیم مصطفی پاشا در مسجد سلیمان؛

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل نفت MIS

تیم تراکتور امروز در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که همه منتظر رونمایی از تیم مصطفی دنیزلی هستند.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی امشب نخستین بازی فصل خود را همچون لیگ هجدهم در مسجد سلیمان برگزار خواهند کرد. آن ها در شرایطی به مصاف نفت می‌روند که در ماه های اخیر تمرینات منظم و اردوی خوبی را با هدایت مصطفی دنیزلی پشت سر گذاشتند و حالا آماده شروع رقابت ها هستند.

 

محمدرضا اخباری، اکبر ایمانی و مازولا سه بازیکن مصدوم تراکتور هستند که احتمالا امروز دور از ترکیب اصلی خواهند بود. دنیزلی وضعیت ایمانی را «جدی تر» عنوان کرد.

 

رشید مظاهری دروازه بان شماره یک تراکتور، امروز در درون دروازه قرار خواهد گرفت. زوج خط دفاعی را محمدرضا خانزاده و ایمان سلیمی تشکیل می‌دهند. در سمت چپ میثم تیموری حضور خواهد داشت و در سمت راست نیز از بین مهدی تیکدری و احمد موسوی یکی برگزیده خواهد شد.

 

تی تی ها خط هافبکی سه نفره خواهند داشت. احسان حاج صفی و مسعود شجاعی عناصر اصلی خواهند بود و از بین اسدی و شکاری یکی به میدان می رود. در تمرین آخر سرخپوشان آذربایجان، اسدی به همراه حاج صفی هافبک دفاعی و میانی بودند.

 

1419247

 

در خط حمله سوگیتا و دژاگه وینگرهای تراکتور هستند و در نوک خط حمله ساسان انصاری به میدان می رود. باتوجه به مصدومیت و جدایی چند بازیکن و همچنین عدم خرید یک مهاجم، دست دنیزلی در این بازی کمی بسته به نظر می رسد و تراکتورِ اصلی را باید در مقابل پرسپولیس ببینیم.

 

روی نیمکت میمبلا، مهری، مازولا، اخباری، آزادی و... حضور دارند که می توانند به کار گرفته شوند.

 

* مهدی تیکدری که به عنوان پدیده لیگ یک به تراکتور آمد، امروز نخستین بازی خود را تجربه می کند.

 

* پس از ماجراهای فروزان و ناکامی اخباری در پر کردن جای او، حالا رشید مظاهری شرایط خاصی را به عنوان گلر شماره یک تجربه می کند.

 

* مازولا و میمبلا دو خارجی جدید تراکتور روی نیمکت خواهند بود.

 

* رشید مظاهری، رضا اسدی، مهدی تیکدری، میثم تیموری و محمدرضا خانزاده نخستین بازی خود با پیراهن تراکتور را تجربه می کنند؛ در واقع 5 بازیکن جدید در ترکیب اصلی تراکتور حضور دارند.

 

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل نفت مسجد سلیمان: رشید مظاهری، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، رضا اسدی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری.

دیدگاه‌ها