کد خبر : 1631624 | 31 مرداد 1398 ساعت 16:09 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سپیدرود به شرایط ورزشگاه تختی ارومیه

باشگاه سپیدرود رشت در پیامی تلفنی و مکتوب اعتراض رسمی خود را به شرایط نامناسب ورزشگاه محل مسابقه این تیم با نود ارومیه به مسئول برگزاری لیگ دسته اول اعلام کرد.

اعتراض سپیدرود به شرایط  ورزشگاه تختی ارومیه

به گزارش "ورزش سه"، شهرام حمیدی مدیراجرایی باشگاه سپیدرود رشت اعتراض رسمی باشگاه خود را به محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول اعلام و نسبت به نقاط ضعف امنیتی ورزشگاه تختی ارومیه هشدار داد.

 

حمیدی در اعتراضی مکتوب و تلفنی شرایط ورزشگاه محل برگزاری مسابقه دو تیم نود ارومیه و سپیدرود رشت را نامطلوب خواند و گفت: مسئولیت بروز هر اتفاق نامطلوب احتمالی  برعهده مسئولان برگزاری این مسابقه خواهد بود که نتوانستند یک شرایط مناسب را در ورزشگاه فراهم کنند.

 

مدیراجرایی باشگاه سپیدرود رشت ورزشگاه تختی را فاقد شرایط ابتدایی از لحاظ امنیتی دانست و خاطر نشان کرد: وجود مقادیر زیاد سنگ و ضایعات ساختمانی، عدم داشتن فنس های حفاظتی استاندارد، سهل الورود بودن حضور تماشاگرام به زمین، عدم داشتن شرایط ایمن برای نیمکت و هواداران مهمان و نامناسب بودن‌رختکن های ورزشگاه  تنها بخشی از مشکلات این ورزشگاه است.

 

وی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه از مسئولین برگزاری لیگ یک برای تایید چنین ورزشگاهی گله مند است گفت: افشین ناظمی به سرمربی سپیدرود تاکید کرد که در صورت بروز هر مساله ای که امنیت جانی بازیکنان را به خطر بیندازد باید محل مسابقه را به نیت حفظ جان بازیکنان ترک کند.

 

حمیدی با ابراز این مهم که ما در جلسه شب قبل از بازی از مسئولین برگزاری درخواست کردیم تا ماموران محترم یگان ویژه در ورزشگاه حاضر شوند افزود: امیدواریم با تدابیری که مسئولان در پیش می گیرند امروز شاهد برگزاری یک مسابقه جوانمردانه ورزشی باشیم.

دیدگاه‌ها