کد خبر : 1631778 | 01 شهریور 1398 ساعت 00:36 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی‌فر: داور روی اعصاب بازیکنان بود

کاپیتان ذوب‌آهن معتقد است به عملکرد خودشان برابر سایپا باختند ولی داوری نیز تاثیرگذار بوده است.

حدادی‌فر: داور روی اعصاب بازیکنان بود

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر بعد از شکست ذوب‌آهن برابر سایپا اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم؛ به گل هم رسیدیم ولی در نیمه دوم اصلا تیم خوبی نبودیم و تمرکز نداشتیم؛ اشتباهات فردی زیادی داشتیم و در نهایت بازی 2 بر صفر برده را 3 بر 2 باختیم.

 

او ادامه داد: بخاطر باخت خیلی خیلی ناراحت هستیم و باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کرده و در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

 

کاپیتان ذوب‌آهن درباره اعتراض نژادمهدی به محمدباقر صادقی در جریان بازی عنوان کرد: نژادمهدی با دروازه‌بان تیم صحبت می‌کرد؛ اگر صادقی گل می‌خورد، همه مقصر هستند و خودمان بی‌تمرکز بودیم.

 

حدادی‌فر تاکید کرد: تماشاگران نباید اینطور حرف بزنند و نیاز است تا سعه صدر داشته باشند؛ ما در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم و جواب زحمات هواداران که به ورزشگاه آمدند را می‌دهیم؛ هنوز هفته اول هستیم و اگر به این شکل پیش برویم، نتیجه نمی‌گیریم؛ همه ارکان ذوب‌آهن از مدیریت کارخانه گرفته تا کادر و بازیکنان باید در یک مسیر باشیم تا نتیجه بگیریم.

 

او درخصوص داوری بازی با سایپا گفت: داور در صحنه‌های 50-50 یا حتی 40-60 به سود سایپا قضاوت کرد و انگار آنها میزبان بودند؛ اگر باختیم به خودمان باختیم ولی داور در بعضی صحنه‌ها روی اعصاب بازیکنان ما بود.

 

کاپیتان ذوب‌آهن درمورد برکناری سعید آذری از مدیرعاملی این باشگاه گفت: درباره این مسائل سر وقت صحبت می‌کنم؛ الان از نظر روحی در شرایط مناسبی نیستم، اما آرزو می‌کنم مدیریت کارخانه، بازیکنان و کادر فنی همه در یک مسیر باشند؛ نمی‌شود هر کسی یک طرف و دیگری در جای دیگر باشد؛ همه باید از باخت و برد باهم خوشحال شویم.

دیدگاه‌ها