کد خبر : 1631901 | 01 شهریور 1398 ساعت 18:34 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا و واکنش به گل مردود و جنجالی مقابل تاتنهام

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد حواشی دیدار هفته گذشته برابر تاتنهام صحبت کرد.

گواردیولا و واکنش به گل مردود و جنجالی مقابل تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، همانند دیدار فراموش نشدنی فصل قبل لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام، هفته قبل و در لیگ برتر نیز گل ثانیه های پایانی منچسترسیتی با استناد به VAR مردود اعلام شد. پپ گواردیولا مدعی شد همیشه هوادار استفاده از این تکنولوژی بوده اما استفاده صحیح از آن کمی زمان می برد.

 

دیدار برابر بورنموث: "ما همدیگر را خیلی خوب می شناسیم. آنها چهار سال است سرمربی خود را حفظ کرده اند و مثل ما 4 امتیاز دارند. بورنموث با روش 2-3-5 دفاع می کند، اما این تیم در حمله نیز تیم خوبی بوده و بازی کردن برابر آنها بسیار دشوار است."

 

1428590

 

مردود شدن گل برابر تاتنهام: "وقتی در چنین دقیقه ای به گل می رسید احساساتی می شوید. واکنش گابریل ژسوس عادی بود و او ناراحت نبود. واکنش بازیکنان تاتنهام نشان می دهد که آنها نیز نمی دانستند چرا این گل مردود اعلام شده و خود آنها نیز این گل را پذیرفته بودند. واکنش بازیکنان ما طبیعی بود و باید رو به جلو حرکت کنیم.

 

من VAR را دوست دارم زیرا باعث ایجاد عدالت می شود. این فصل اول است و این تکنولوژی کمک می کند تا نسبت به داوران عادلانه تر عمل کنیم. من فکر می کنم در پایان استفاده از VAR درست خواهد بود و من از ابتدا نیز همین نظر را داشتم. من از این فناوری پشتیبانی می کنم اما VAR نیاز به زمان دارد."

 

شرایط ژائو کانسلو: "او می تواند بازی کند و آماده است. کانسلو تمرینات و تحلیل های ما را می بیند و فردا او نیز می تواند بازی کند. بعد از بازی های ملی همه قادر به بازی کردن خواهند بود و ژائو کانسلو یک بازیکن حرفه ای و فوق العاده است."

 

عملکرد داوید سیلوا: "او یکی از بهترین و باهوش ترین بازیکنان در فضاهای کوچک است؛ یکی از بهترین هایی که تاکنون من شناخته ام. بحث فقط کیفیت نیست، بلکه او یک حریف بزرگ در تمرینات است. بازی کردن در لیگ برتر آسان نیست اما داوید سیلوا سالهای درخشانی داشته و باید به خود افتخار کند.

 

1425461

 

من با تصویری که از لیگ برتر داشتم تصور می کردم داوید سیلوا از بازی کردن در انگلیس اذیت شود اما اینگونه نبود. بعد از صحبت با سرمربیانی که او در اسپانیا داشت متوجه کیفیت داوید سیلوا شدم و وقتی به اینجا آمدم دیدم که عملکرد او باورنکردنی است."

 

شرایط جان استونز: "او برای بازی این هفته مقابل بورنموث آماده نیست و وضعیت او برای هفته های آتی را بررسی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها