کد خبر : 1631964 | 01 شهریور 1398 ساعت 20:58 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کیون:

ونگر می‌خواست آرسنال کپی بارسلونا شود

مارتین کیون، مدافع سابق آرسنال در مورد مشکلات تیم آرسن ونگر صحبت کرد.

ونگر می‌خواست آرسنال کپی بارسلونا شود


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دوران حضور آرسن ونگر معمولا فوتبالی تماشایی و چشم نواز ارائه می داد اما توپچی ها در سالهای آخر حضور سرمربی فرانسوی معمولا در کسب جام ناموفق بودند. حالا مارتین کیون عدم تعادل را مشکل اصلی تیم ونگر دانسته و معتقد است اونای امری باید این مشکل را حل کند.

 

مارتین کیون گفت: "در تیم آرسن ونگر تعادل بین قدرت تکنیکی و بدنی تیم وجود نداشت. من فکر می کنم این کار به دنبال تلاش برای مطابقت دادن آرسنال با بارسلونا انجام شد زیرا بارسا تیمی بود که ونگر بیشتر از دیگر تیم ها می خواست سبک آنها را کپی کند و این کار باعث شد تعادل در آرسنال از بین برود.

 

1409165

 

اونای امری در تلاش است همین شرایط را تکرار کند، اما او باید تعادل بیشتری در تیم حاکم کند، زیرا آنها فراموش کرده اند که چگونه دفاع کنند و برای پنجاه درصد از زمان هر بازی شما مالک خواهید بود. این موضوع مخصوصا در بازی های دور از خانه، پاشنه آشیل آرسنال است.

 

من از خرید نیکلاس په په بسیار خوشحال شدم. او بازیکنی فوق العاده با سرعت فراوان است. پیرآمریک آوبامیانگ و الکساندر لاکازت نیاز به کمک دارند و من اطمینان دارم که په په می تواند چنین کاری کند زیرا آرسنال در طول فصل به تعادل نیاز خواهد داشت. "

دیدگاه‌ها