کد خبر : 1632006 | 01 شهریور 1398 ساعت 23:19 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اسکوچیچ می توانیم نتایج خوبی بگیریم

اهل شاخه: باشگاه فولاد بعد از 12 سال به من بد کرد

مدافع تیم صنعت نفت آبادان می گوید خوشحالی بعد از برد مقابل فولاد ربطی به هواداران فولاد ندارد.

اهل شاخه: باشگاه فولاد بعد از 12 سال به من بد کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه بعد از برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی سنگینی با فولاد داشتیم. خداراشکر می کنم که با انجام یک بازی خوب توانستیم ببریم و دل هوادارانی که از آبادان به اهواز آمدند را شاد کردیم.


وی درباره خوشحالی بعد از برد مقابل تیم سابقش تاکید کرد: من از بچگی در فولاد بودم. 12 سال برای این تیم بازی کردم اما متاسفانه در سال دوازدهم رباط پاره کردم و از طرف باشگاه یک نفر به من زنگ هم نزد و سمتم نیامد. بعد از 12 سال بازی کردن در این تیم برایم سنگین بود. خداراشکر که دوباره به فوتبال برگشتم و یکسال خوب هم در تبریز داشتم. الان هم به آبادان آمدم و امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنم.


مدافع نفت آبادان همچنین گفت: این خوشحالی من خدای ناکرده توهین به هواداران فولاد خوزستان نباشد. آنها یکی از بهترین هواداران فوتبال ایران هستند که تیمشان را دوست دارند. من ناراحتی ام از باشگاه است.


اهل شاخه درباره کار کردن دوباره با اسکوچیچ بیان کرد: تیم خوبی داریم. اسکوچیچ شناخت خیلی خوبی از لیگ ایران دارد. انشاالله با کمک مردم آبادان می توانیم نتایج خوبی که در گذشته اسکوچیچ با تیم های دیگر گرفته بود را تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها