کد خبر : 1632183 | 02 شهریور 1398 ساعت 16:30 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

شفاف سازی توخل در مورد آخرین وضعیت نیمار

سرمربی آلمانی پی اس جی در نشست خبری بازی با تولوز به صحبت در مورد وضعیت نیمار برای حضور در میدان پرداخت.

شفاف سازی توخل در مورد آخرین وضعیت نیمار

 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در دو هفته گذشته لوشامپیونا برای پی اس جی به میدان نرفته با اینکه شرایط بدنی او مطلوب بوده است. ستاره برزیلی که قصد جدایی از پی اس جی را دارد، در روزهای اخیر به تمرینات گروهی اضافه شده و مشکلی برای حضور در میدان ندارد ولی بعید است در بازی فردا مقابل تولوز هم به میدان برود.

بارسا جدی ترین تیم خواهان نیمار، هنوز موفق به جلب رضایت پی اس جی نشده و به نظر نمی رسد که باشگاه پاریسی تمایلی برای ادامه مذاکرات با کاتالان ها را داشته باشد. در این بین هنوز موضع رئال نیز نامشخص است و به نظر منتظر روزهای پایانی نقل و انتقالات است تا  پیشنهاد خود را ارائه دهد.

 

 

1428883

 

 

توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری بازی با تولوز و در مورد وضعیت نیمار گفت:« نیمار روز به روز به فرم خوب خود نزدیک تر می شود و الان به شرایط بازی رسیده است. او با تیم تمرین کرده و در تمرینات نیز نشان داده است که چه توانایی های بالایی دارد. اما شرایط او با باشگاه تغییری نکرده است. موضع باشگاه مشخص است و اگر شرایط به همین منوال باشد، او فردا بازی نخواهد کرد. تنها در صورتی که مشخص شود نیمار از پی اس جی نخواهد رفت، در فهرست قرار خواهد گرفت. اگر تا فردا این قضیه نهایی شود، بازی خواهد کرد و در غیر این صورت خیر.»

 

توخل ادامه داد:« این وضعیت برای نیمار و هر بازیکن بزرگی در نقل و انتقالات پیش می آید و ما هم دیگر عادت کرده ایم. قطعا دوست دارم نیمار با ما بماند. همه تیم های دنیا دوست دارند بازیکنی مثل نیمار را در اختیار داشته باشند. باید صبر کنیم و ببینیم تا دوم سپتامبر(11 شهریور) که نقل و انتقالات به اتمام می رسد، وضعیت نیمار چگونه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها