کد خبر : 1632262 | 02 شهریور 1398 ساعت 20:27 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 1 - 2 پالاس؛ عصر دلگیر اولدترافورد

روزهای تلخ یونایتد ادامه دارد؛ منچستریونایتد در خانه خود با نتیجه 1-2 مغلوب کریستال پالاس شد.

منچستریونایتد 1 - 2 پالاس؛ عصر دلگیر اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی هفته قبل مقابل ولورهمپتون، یونایتد این بار در خانه باز هم یک ضربه پنالتی از دست داده و این بار 1-2 مغلوب پالاس شدند تا رویاهای شیرین ابتدای فصل هواداران یونایتد خیلی زود تبدیل به کابوس شود.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 10 برای راشفورد ایجاد شد اما بهم خوردن تعادل او باعث از دست رفتن فرصت شد. در دقیقه 17 جیمز تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه دنیل جیمز در آستانه ورود به دروازه به مدافعان پالاس برخورد کرد.

 

دقایقی بعد مارکوس راشفورد با یک ضربه ایستگاهی از راه دور بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1428987

 

1428991

 

در ادامه اگرچه توپ و میدان در اختیار یونایتد بود، اما در دقیقه 31 این کریستال پالاس بود که به گل رسید. روی ضدحمله بازیکنان پالاس و اشتباه لیندلوف، جوردن آیو در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه زمینی گل اول پالاس را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد پل پوگبا با یک ضربه ایستگاهی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه نخست با برتری 0-1 به پایان برسد.

 

در همان ابتدای نیمه دوم دنیل جیمز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما حضور به موقع فن آنهولت باعث نجات دروازه پالاس شد.

 

در ادامه یونایتد مالک تمام و کمال توپ و میدان بود اما دفاع فشرده پالاس به آنها اجازه خلق موقعیت را نمی داد. در دقیقه 69 و با متوقف شدن مک تومینای در محوطه جریمه، یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد اما مارکوس راشفورد علیرغم فریب دادن دروازه بان پالاس توپ را به دیرک دروازه کوبید تا بهترین بخت یونایتد برای زدن گل تساوی از بین برود.

 

1428989

 

1428990

 

در دقیقه 77 مک تومینای از پشت محوطه جریمه اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما بالاخره یونایتد در دقیقه 87 به گل رسید. همکاری خوب بازیکنان یونایتد باعث شد دنیل جیمز در محوطه صاحب فرصت گلزنی شود و او با یک ضربه دقیق و فنی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه 93 پالاس به گل رسید. روی اشتباه پوگبا در میانه میدان، در نهایت فن آنهولت در محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه محکم و بهره گیری از اشتباه داوید دخیا گل برتری تیمش را به ثمر رساند و در نهایت پالاس 1-2 یونایتد را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها