کد خبر : 1632336 | 03 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر خامس از حمایت هواداران رئال

خامس رودریگز که در جریان تساوی رئال مادرید مقابل وایادولید بعد از دو سال در ترکیب این تیم به میدان رفت می‌گوید در این بازی حس و حالی منحصربفرد داشته است.

تشکر خامس از حمایت هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی و بازی‌ساز رئال مادرید که دیروز بعد از دو سال برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید برای این تیم به میدان رفت و با استقبال هواداران رئال مواجه شد می‌گوید با وجود نتیجه تساوی بازی و اینکه رئال نتوانست هر سه امتیاز را از آن خود کند ولی حضور در ترکیب رئال برای او حس و حالی منحصربفرد بوده است.

 

1429063

 

خامس 28ساله پیش از این بازی آخرین بار در ماه مه 2017 برای رئال بازی کرده بود. خامس دو فصل گذشته را به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرده بود ولی مدیران باشگاه آلمانی در نهایت تصمیم گرفتند بند خرید دائمی قرارداد او را فعال نکنند و به جای خامس، فیلیپ کوتینیو را راهی مونیخ کنند. به این ترتیب بود که ستاره کلمبیایی بار دیگر به مادرید بازگشت.

 

با وجود شایعات بسیار در طول تابستان مبنی بر انتقال خامس به اتلتیکو یا ناپولی او در رئال ماندگار شد و دیروز در اولین بازی خود برای این تیم به میدان رفت.

 

1429095

 

خامس بعد از بازی دیروز در توییتر خود نوشت:" بعد از مدتهای طولانی به برنابئو برگشتم. حس و حال منحصربفردی بود. از هواداران به خاطر حمایت‌شان متشکرم. ما برای بهتر شدن به تلاش ادامه خواهیم داد".

 

 

دیدگاه‌ها