کد خبر : 1632423 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:20 | 153.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکراری با ستاره‌های قدیمی

انقلاب قلابی زیدان؛ کلاهی که بر سر رئال رفت

رئال مادرید با تیمی بسیار شبیه به تیم سال 2014 خود به مصاف رئال وایادولید رفت و در خانه متوقف شد. انقلابی که زیزو وعده اش را داده بود، توهمی بیش نبود.

انقلاب قلابی زیدان؛ کلاهی که بر سر رئال رفت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته دوم لالیگا با همان خط حمله ای که 5 سال پیش در آنوئتا برابر سوسیداد قرار گرفت، به میدان رفت. مصدومیت ادن هازارد و نیمکت نشینی وینیسیوس باعث شد تا خط حمله رئال دقیقا همانی باشد که سال 2014 در زمین سوسیداد به میدان رفت. تیمی که مربیگری اش را آنچلوتی برعهده داشت و در آن بازی با وجود اینکه ابتدا 0-2 پیش افتاد، در نهایت 4-2 بازنده شد.

این نشان می دهد که ترکیب اصلی رئال در تمام این سال ها چه تغییرات اندکی داشته است. هفته قبل برابر سلتاویگو هم ترکیب رئال تکراری و مشابه فصول گذشته بود.

 

 

1429211

 

1429209

 

 

31 آگوست 2014 در شکست 4-2 از سوسیداد، کریستیانو رونالدو به دلیل خستگی ناشی از حضور در مراسم بهترین های یوفا به سن سباستین سفر نکرد. رئال با گل های راموس و گرت بیل پیش افتاد ولی سپس 4 گل دریافت کرد و بازنده شد. ترکیب خط حمله رئال را خامس، کریم بنزما و گرت بیل تشکیل می دادند در حالی که در میانه زمین، ایسکو، تونی کروس و مودریچ حضور داشتند. از این سه نفر، کروس و ایسکو شب گذشته برابر وایادولید هم در میدان بودند ولی مودریچ محروم بود.

 

5 سال بعد در برنابئو، هواداران رئال که ناراضی از فصل گذشته و با انگیزه مشاهده یک ترکیب متفاوت به برنابئو آمده بودند، همان بازیکنان تکراری را در زمین دیدند و تنها بازگشت خامس پس از دو سال باعث شور و شوق شان شد. دنی کارواخال، مارسلو و راموس نیز مثل تیم 5 سال پیش در ترکیب رئال حاضر بودند. فقط کاسیاس، په په و لوکا مودریچ تفاوت ها نسبت به تیم 5 سال پیش در آنوئتا بودند. رئال در آن فصل بدون جام به کار خود پایان داد.

در همان فصل و بازی برگشت برابر سوسیداد نیز 9 بازیکن ترکیب اصلی رئال، مشابه ترکیب شب گذشته بودند. تفاوت تنها در کاسیاس و ایارامندی است.

 

 

1429210

 

 

فصل جاری رئال بازیکنانی مثل ادن هازارد، مندی، یوویچ، رودریگو و میلیتائو را به خدمت گرفته است و به جز هازارد، دیگران همگی بازیکنان ذخیره هستند. یوویچ ذخیره بنزماست، مندی ذخیره مارسلو است، میلیتائو ذخیره واران و رودریگو هم برای تیم دوم باشگاه بازی می کند. این در حالی است که زیدان چند ماه پیش و پس از بازگشت خود به رئال، وعده یک انقلاب اساسی در رئال را داده بود. انقلابی که به نظر قلابی بود؛ مگر اینکه در فاصله هشت روز تا پایان نقل و انتقالات، شاهد جذب نیمار و نیز یک هافبک باکیفیت و فیکس باشیم.

 

 

1429212

 

 

دیدگاه‌ها