کد خبر : 1632428 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:42 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان خواهان تعویق بازی‌اش در هفته دوم شد

باشگاه سپاهان از مسئولین سازمان لیگ خواسته تا دیدار این تیم برابر ماشین سازی به جای روز پنج شنبه، با یک روز تاخیر در روز جمعه برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول رقابت های لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که تیم فوتبال سپاهان به دلیل آماده نشدن استادیوم شهید مهدوی بوشهر، با مسئولان سازمان لیگ و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر توافق کرد، تا یک روز دیرتر مقابل این تیم بازی کند؛ دیداری که در نهایت روز گذشته برگزار شد و شاگردان امیرقلعه نویی با نتیجه 3 بر صفر در آن به برتری رسیدند.


با این حال این تعویق یک روز سبب شد تا سپاهانی نتوانند در مراسم روز گذشته برترین های لیگ هجدهم حضور داشته باشند؛ مراسمی که در آن مهدی کیانی به عنوان بهترین هافبک فصل گذشته انتخاب شد و پیام نیازمند هم به عنوان بازیکن اخلاق. ضمن اینکه استنلی کی روش، همراه با شیمبا مهاجم فولادخوزستان، عنوان بهترین مهاجمان لیگ را کسب کردند.

 

حالا اما سپاهانی ها که یک روز با تاخیر به مصاف شاهین بوشهر رفته اند، از مسئولین سازمان لیگ خواسته اند تا دیدار هفته دوم آنها برابر ماشین سازی که طبق برنامه قرار است روز پنج شنبه برگزار شود، به روز جمعه منتقل شود.

 

1429213

دیدگاه‌ها