کد خبر : 1632429 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:55 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

لوپاریزین:

کلید انتقال نیمار به بارسا در دستان دمبله

در بارسلونا تقریبا هیچ امیدی دیگر برای جذب نیمار وجود ندارد و به عنوان تیر آخر قصد دارند عثمان دمبله را به پی اس جی پیشنهاد دهند.

کلید انتقال نیمار به بارسا در دستان دمبله

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه دو هفته پیش بود که نماینده های بارسلونا برای مذاکره با پی اس جی به منظور جذب نیمار راهی پاریس شدند. اولین پیشنهاد بارسا با مخالفت روبرو شد و پی اس جی اعلام کرد که دمبله و سمدو و نیز صد میلیون یورو پول در ازای واگذاری نیمار می خواهد؛ در حالی که بارسا قصد داشت کوتینیو و راکیتیچ را در ازای نیمار به پی اس جی انتقال دهد.

 

 

1428851

 

 

دور اول مذاکرات به بن بست خورد و هفته پیش پس از رفتن کوتینیو به بایرن به صورت قرضی و از بین رفتن یکی از گزینه های مدنظر بارسا برای جا به جایی با نیمار، باشگاه کاتالان پیشنهاد انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی غیراجباری را ارائه داد که آن هم با مخالفت روبرو شد.

در بارسلونا حالا به این نتیجه رسیده اند که پی اس جی قصد ندارد تحت هیچ شرایطی نیمار را به آنها واگذار کند؛ مگر اینکه پیشنهاد مالی قابل توجهی ارائه دهند که این تقریبا بعید است چرا که در بارسلونا دیگر پول کافی برای چنین انتقال بزرگی وجود ندارد.

 

 

1429214

 

 

امروز نشریه لوپاریزین ادعا کرد که بارسلونا به عنوان آخرین پیشنهاد قصد دارد 40 میلیون یورو برای انتقال قرضی نیمار هزینه کند و عثمان دمبله را نیز قرضی به پی اس جی بدهد. بارسا متعهد خواهد شد که سال بعد نیز 170 میلیون یورو به پی اس جی برای انتقال دائمی نیمار پرداخت کند اما مشکل اینجاست که دمبله مصدوم است و 5 هفته به دور از میادین خواهد ماند؛ ضمن اینکه خودش نیز تمایلی برای پیوستن به باشگاه پاریسی ندارد.

طبق ادعای لوپاریزین، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا، خودش رهبری مذاکرات را برعهده خواهد داشت. اتفاقی که البته رسانه های بارسلونا آن را غیرمحتمل می دانند.

 

دیدگاه‌ها