کد خبر : 1634656 | 13 شهریور 1398 ساعت 12:01 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا دارای بیشترین سهمیه در تیم امید

اسامی 21 بازیکن تیم امید برای بازی با تیم ازبکستان از سوی فرهاد مجیدی اعلام شد که تیم سایپا با 5 بازیکن دارای بیشترین سهمیه در تیم امید است.

سایپا دارای بیشترین سهمیه در تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سایپایی تیم امید از این قرار است: امیرمهدى جانملکى، مهدى نوراللهى، طاها شریعتی، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین زاده (سایپا). جالب اینکه از سایپا قبلا محمد شریفی بازیکن سابق تیم نوجوانان و جوانان هم به اردوی تیم امید دعوت می شد که با توجه به حضور ثابت او در ترکیب سایپا در دو هفته سپری شده از لیگ برتر به نظر می رسد در آینده دوباره شانس حضور در اردوی تیم امید را پیدا کند که در چنین شرایطی تعداد بازیکنان ملی پوش سایپا در تیم امید به 6 بازیکن می رسد.

 

پیکان پیش از این یکی از تیم های پر سهمیه در تیم امید بود اما اکنون تنها بازیکنی که از این تیم به تیم امید دعوت شده خدا بنده لو است. این طبیعی است به این خاطر که ابوالفضل رزاقپور به تیم تراکتور ملحق شده و امیر روستایی مهاجم سابق پیکان از تیم پرسپولیس دعوت شده است.

 

بعد از سایپا اما استقلال دارای بیشترین سهمیه در تیم امید است. مهدی قائدی، محمد بلبلى و عارف غلامی سه بازیکن استقلالی تیم امید هستند. امید نورافکن هم قبلا از تیم استقلال به اردوی تیم امید دعوت می شد اما اینبار نام او در کنار محمد محبی در لیست سپاهان قرار گرفت. محمد محبی که همانند محمد شریفی بوشهری است برای اولین بار است که به اردوی تیم امید دعوت می شود و جالب اینکه اولین بار ویلموتس وی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و بعد از درخشش در بازی دوستانه با تیم امید مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت.

 

غایب بزرگ تیم امید در بازی با ازبکستان رضا شکاری بازیکن تراکتور است که به خاطر مسایل خانوادگی از فرهاد مجیدی اجازه گرفته که در این سفر همراه تیم امید نباشد.

دیدگاه‌ها