کد خبر : 1634665 | 13 شهریور 1398 ساعت 12:24 | 226.4K بازدید | 0 دیدگاه

شایعاتی که شماره 10 را تهدید را می‌کند

معمای فرشاد احمدزاده در پرسپولیس

هافبک پرسپولیس در شرایطی بازی با تراکتور را از دست داد که شایعات زیادی متوجه او شد.

معمای فرشاد احمدزاده در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس بازگشت، با توجه به چالشی که با برخی هواداران این تیم داشت، از همان ساعات ابتدایی قراردادش مورد هجمه قرار گرفت.


موضوع مربوط به ترک باشگاه در شرایطی که آنها با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه بودند، از همان لحظه برچسب بازیکن "غیر وفادار" را به این بازیکن و البته سه بازیکن دیگری که در آن مقطع از تیم جدا شده بودند زد. احمدزاده اما با حضور در فوتبال اروپا و تیم اسلاوسک لهستان به دنبال دستیابی به رویای حضور در تیم قدرتمندتری در قاره سبز بود و به همین جهت پیشنهاد مالی پایین این تیم را پذیرفته بود. با این حال شماره 10 سابق پرسپولیس نتوانست آنطور که باید در لهستان بدرخشد و همین مساله باعث شد تا در پایان فصل عزم بازگشت داشته باشد.

 

عبور از پیشنهاد تراکتور و سپاهان


احمدزاده که در روزهای پایانی حضورش در لهستان تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده بود، در نقل و انتقالات تابستانی با توجه به جدایی برانکو، موردتوجه این باشگاه قرار نداشت و آنها درگیر مسائل مربوط به توافق با سرمربی جدید بودند. در این مقطع دو باشگاه تراکتور و سپاهان پیشنهاد و مذاکره خود را برای جذب وی دنبال می‌کردند و پیشنهاد مالی مناسبی به احمدزاده ارائه داده بودند. در شرایطی که همه چیز برای حضور او در اصفهان و پوشیدن پیراهن سپاهان فراهم شده بود و تنها ساعاتی به این انتقال مانده بود، باشگاه پرسپولیس از او برای همکاری دعوت کرد تا او با قبول آن، بار دیگر به تیم محبوبش بازگردد. انتقالی که البته در فضای مجازی چندان به هواداران این تیم خوش نیامد.

 

وساطت سیدجلال و آشتی با هواداران


احمدزاده که طی مدت حضورش در پرسپولیس در چند مرحله با هواداران این تیم دچار کنش شده بود، علیرغم اینکه در گفتگوهای خود سعی در پایان این ماجرا و توضیح درباره اینکه مخاطب او هواداران پرسپولیس نبودند، داشت اما همچنان مورد انتقاد اکثر علاقمندان به تیم بود. موضوعی که در اولین تمرین تیم نیز کاملا مشخص بود و در نهایت با وساطت خلیلی و سیدجلال حسینی، هواداران به تشویق وی پرداختند و با شعار "به احترام سیدجلال، فرشاد احمدزاده" این مساله را نشان دادند. اتفاقی که مشخص می‌کرد او کار سختی برای جلب توجه دوباره هواداران پیش رو خواهد داشت.

 

 

اولین شایعه علیه احمدزاده


پایان اولین بازی پرسپولیس در فصل نوزدهم با شایعات جدی درباره درگیری‌های لفظی بازیکنان نیمکت نشین و اعتراض آنها به این مساله علیه کالدرون همراه شد. گفته می‌شد دو بازیکن سرشناس تیم نسبت به موضوع نیمکت نشینی خود و حضور در دقایق پایانی به سرمربی جدید تیم معترض بودند. این مساله با غیبت احمدزاده طی تمرینات تاکتیکی پیش از جدال با تراکتور داغ‌تر شد و حذف او از لیست تیم برای این بازی حساس، شایعات را جدی‌تر کرد. احمدزاده اما با اعلام بیماری پدرش و همچنین مصدومیت سختی که در دقایق پایانی دیدار با پارس جم دچارش شده بود، هرگونه اتهامی را از خود دور کرد. محسن خلیلی، سرپرست تیم نیز مدعی شد او به دلیل مصدومیت و با اجازه کادرفنی در تمرینات حاضر نیست و از روز چهارشنبه (امروز) با حضور در تمرینات، کار را در کنار دیگر بازیکنان آغاز خواهد کرد.

 

شماره 10 تا نیم فصل مجوز دارد؟


شایعه بعدی درباره بازیکنی که با شماره 77 به این تیم بازگشت و با جدایی مهدی شریفی به پیراهن موردعلاقه 10 خود در این تیم رسید، مربوط به این است که او تا پایان نیم فصل و برای دوری از حواشی از کادرفنی و باشگاه فرصت دارد تا عملکرد فنی و اخلاقی در چارچوب این باشگاه را به اجرا در بیاورد و در غیر اینصورت پایان کار در پرسپولیس رقم خواهد خورد. هرچند این موضوع نیز در حال حاضر به عنوان یک شایعه جدی مطرح شده است، اما باید طی روزهای آتی و با شروع دوباره لیگ منتظر ماند و دید کالدرون چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.


احمدزاده و ترافیک خط میانی


خط میانی پرسپولیس اکنون ترافیک چالش برانگیزی را داراست. حضور بازیکنانی همچون کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، سعید حسین پور، آدام همتی، سیامک نعمتی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، امید عالیشاه و وحید امیری و فرصتی که تنها نصیب 4 بازیکن از این جمع خواهد شد، مطمئنا کار سختی پیش روی انتخاب برای کالدرون قرار خواهد داد. کیفیت بالا، تمرکز، دوری از حواشی و مطیع بودن و البته شرایط تاکتیکی، مسائلی است که باعث خواهد شد بازیکنان به تناوب شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورند. موضوعی که در صورت ایجاد دردسر از سوی هر بازیکنی با تصمیم قاطع باشگاه و کادرفنی همراه خواهد شد. سرمربی آرژانتینی که پیش از این با وجه تمایز قرار دادن کیفیت‌هایی همچون سرعت، کیفیت ارسال و شم گلزنی از این بازیکن به عنوان یکی از نفرات مورد تایید خود یاد کرده بود، مطمئنا در صورتی که این شایعات واقعیت نداشته باشد، بیش از همیشه به او اعتماد خواهد کرد و باید دید با پایان تعطیلات و مصدومیت این بازیکن، او قادر خواهد شانس دوباره حضور در ترکیب را به دست بیاورد یا معمای او با پرسپولیس همچنان ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها