کد خبر : 1635348 | 17 شهریور 1398 ساعت 11:23 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاراندیش: نمی شود هر بازی اشتباه و بعد عذرخواهی کنیم

موضع باشگاه تراکتور درباره احتمال عفو بیرانوند

معاون حقوقی باشگاه تراکتور می گوید در آیین نامه انضباطی مصداقی به نام بخشش وجود ندارد.

موضع باشگاه تراکتور درباره احتمال عفو بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که عذرخواهی علیرضا بیرانوند از هواداران تراکتور به خاطر حرکتش در بازی هفته گذشته بهتر از تنبیه کردن او است و این موضوع اعتراض های شدیدی را به همراه داشت.


مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ ماده قانونی برای بخشش نداریم. در قانون مجازات اسلامی مبحثی تحت عنوان عفو داریم اما در اینجا مصداقی ندارد. به همین خاطر نمی شود قانون را نادیده گرفت. اگر این کار را انجام دهیم، برخورد سلیقه ای است.


وی ادامه داد: بحث فرهنگ و اخلاق عذرخواهی کاملا پسندیده است و ما استقبال می کنیم امابازیکنی که به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کند، نمی شود در مدتی کوتاه 4، 5 بار اشتباه کند. اینکه ما در هر بازی اشتباه کنیم و بعد از عذرخواهی سوءاستفاده انجام دهیم، پسندیده نیست.


معاون حقوقی تراکتور همچنین گفت: ما وظیفه اخلاقی و قانونی خود را انجام دادیم. از این رو روحیه تمکین به قانون را در تیم و بین هواداران خود گسترش می دهیم. یعنی اینکه اگر مساله ای رخ می دهد، می گوییم اجازه بدهید از منظر حقوقی کتبا و قانونا اعتراض کنیم. حال این کاری که فدراسیون انجام می دهد، نقض غرض است و مخالف رویه ما عمل می کنند که این موضوع تبعاتش دامن فوتبالدوستان را می گیرد.


کاراندیش در پایان افزود: ما هواداران بافرهنگی داریم اما مکررا هم داریم فرهنگ سازی می کنیم. اگر قرار باشد اقدامی از سوی کمیته انضباطی انجام نشود، آش همان است و کاسه همان.

دیدگاه‌ها