کد خبر : 1635768 | 20 شهریور 1398 ساعت 10:36 | 75K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مستقیم فیفا به مرگ سحر خدایاری

مرگ دختر آبی ، دختر هوادار فوتبال که بعد از خودسوزی درگذشت تبدیل به یکی از مهمترین اخبار فوتبال جهان شده و واکنش فدراسیون جهانی فوتبال را به همراه داشته است.

واکنش مستقیم فیفا به مرگ سحر خدایاری

به گزارش "ورزش سه" فیفا بعد از مکالماتی که با برخی خبرگزاری های خارجی داشت دیشب به طور رسمی بیانیه ای را در ارتباط با سحرخدایاری منتشر کرد. سحر یا همان دختر آبی بعد از خودسوزی و سپری کردن چند روز سخت و دردناک در بیمارستان روزگذشته از دنیا رفت تا این موضوع تبدیل به یکی از مهمترین اخبار فوتبالی جهان شود. 


فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا در این ارتباط در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:" امروز ما خبرهای بسیار غم انگیزی را از ایران شنیدیم و از این فاجعه اندوهگین هستیم. فیفا تسلیت خودش را به خانواده و دوستان سحر اعلام می کند."


در این متن همچنین آمده است:" فیفا از مقامات ایرانی خواسته است تا آزادی و امنیت همه زنانی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند تامین و اطمینان حاصل کند تا از ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه ها در ایران جلوگیری شود."


فیفا در حالی از فوتبال ایران خواسته است که امنیت و مساله ورود زنان به ورزشگاه را حل کند که پیش از این نیز فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود زنان ایرانی در بازی های ملی مجوز ورود به ورزشگاه را خواهند داشت. اولین بازی تیم ملی در تهران روز هجدهم مهرماه و برابر کامبوج در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و براساس آنچه فدراسیون فوتبال گفته است زنان ایرانی نیز در این بازی اجازه خواهند داشت تا بتوانند مسابقه را از نزدیک و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

دیدگاه‌ها