کد خبر : 1635799 | 20 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 66.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جنجالی درباره سرنوشت ستاره برزیلی

پدر نیمار: مذاکرات PSG و بارسا به پایان نرسیده

پدر نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن مدعی شد مذاکرات بین باشگاه PSG و بارسلونا درباره انتقال نیمار به پایان نرسیده است.

پدر نیمار: مذاکرات PSG و بارسا به پایان نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، پدر نیمار که مدیریت برنامه‌های او را هم به عهده دارد در اظهارنظری عجیب و جنجالی مدعی شد مذاکرات دو باشگاه PSG و بارسلونا درباره او هنوز به پایان نرسیده و همچنان ممکن است دو باشگاه درباره او به توافق دست یابند.

 

این در حالی است که در تابستان جاری شایعات درباره بازگشت نیمار به بارسلونا اوج گرفته بود و در طول سه ماه تابستان هر روز داستان جدیدی درباره این انتقال مطرح می‌شد. در نهایت اما فرصت نقل و انتقالات فوتبال اروپا به پایان رسید و نیمار در پاریس ماندگار شد.

 

1432348

 

نیمار که از قراردادش با باشگاه فرانسوی سه سال دیگر باقی مانده در فصل جاری تا کنون برای PSG در لیگ فرانسه بازی نکرده است. توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن پیش از این گفته بود تا زمانی که آینده نیمار قطعی و مشخص نشود به او بازی نخواهد داد.

 

یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا در روزهای اخیر به صراحت اعلام کرد که این باشگاه در ماه ژانویه برای جذب نیمار پیشنهاد جدیدی به طرف پاریسی ارائه نخواهد داد ولی حالا پدر نیمار بار دیگر درباره پرونده انتقال پسرش جنجال‌آفرینی کرده و می‌گوید مذاکرات دو باشگاه درباره او ادامه دارد.

 

1432553

 

پدر نیمار در این باره گفت:" مذاکرات دو باشگاه هنوز تمام نشده. یک برزیلی می‌خواهد جایی باشد که آنجا خوشحال می‌شود و نیمار در بارسلونا خیلی خوشحال بود. وقتی دوستانش از او می‌پرسیدند که می‌خواهد برگردد یا نه، این سوال آزارش می‌داد".

 

پدر نیمار در ادامه گفت:" یک ایجنت وقتی ساختاری وجود ندارد که به او اجازه مانور بدهد ضعیف می‌شود. در قرارداد نیمار بند آزادسازی وجود نداشت و همین کار را خیلی سخت کرده بود. ما برای رسیدن به توافق جنگیدیم و هر چه در توان داشتیم به خاطر نیمار به کار بستیم".

 

دیدگاه‌ها