کد خبر : 1635811 | 20 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوروسیا دورتموند خطاب به منچستریونایتد:

هر چقدر پول بدهید سانچو را واگذار نمی‌کنیم

بوروسیا دورتموند تایید کرد که باشگاه منچستریونایتد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب جیدون سانچو با این باشگاه آلمانی مذاکره کرده است.

هر چقدر پول بدهید سانچو را واگذار نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بوروسیا دورتموند تایید کرد که پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، منچستریونایتد برای جذب جیدون سانچو، پدیده انگلیسی این تیم با مدیران دورتموند مذاکره کرده و جلساتی بین دو باشگاه در این باره برگزار شده که در نهایت به نتیجه نرسیده است.

 

1433431

 

در طول تابستان شایعاتی درباره تلاش یونایتد برای جذب سانچو مطرح بود که در آن زمان تایید نشد. ولی حالا میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند تایید کرد که ملاقات و مذاکراتی بین مدیران دو باشگاه درباره سانچو صورت گرفته است.

 

زورک در مستند تهیه شده از طرف درگاه اینترنتی آمازون درباره باشگاه دورتموند در این باره گفت:" یکی از موضوعات داغ این روزها مساله جیدون سانچو و منچستریونایتد است. واقعیت این است که جلسه‌ای بین دو باشگاه در این باره برگزار شد و منچستریونایتد با نمایندگان باشگاه ما مذاکره کرده بود".

 

1433429

 

مدیر ورزشی دورتموند در ادامه گفت:" این را می‌دانم که نماینده باشگاه ما به یونایتد اعلام کرده که شما هر چقدر هم پول پیشنهاد بدهید ما اجازه نمی‌دهیم جیدون سانچو امسال تابستان باشگاه را ترک کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها