کد خبر : 1635822 | 20 شهریور 1398 ساعت 14:17 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

نایب رئیس بارسا:

نمی‌دانم چرا مسی در جشن ملی کاتالونیا شرکت نمی‌کند

امروز روز ملی کاتالونیا است و باشگاه بارسلونا به رسم هر ساله این روز را با حضور چند تن از ستاره هایش گرامی می دارد.

نمی‌دانم چرا مسی در جشن ملی کاتالونیا شرکت نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه فرد همیشه حاضر از سوی باشگاه بارسلونا در روز ملی کاتالونیا ملقب به "دیادا" است اما لیونل مسی ترجیح می دهد در فستیوالی که در این روز در سراسر کاتالونیا برگزار می شود، حضور پیدا نکند.

 

 

1428766

 

 

جوردی کاردونر نایب رئیس بارسلونا در این رابطه گفت:« سال 1919 باشگاه بارسلونا به جشن ملی کاتالونیا اضافه شد و امروز صدمین سال حضورمان را تجربه خواهیم کرد. جرارد پیکه و چند بازیکن دیگر در این جشن حاضر خواهند بود ولی نمی دانم چرا مسی شرکت نمی کند. شاید او سال بعد شرکت کند. این یک روز خاص برای همه ماست. ما در سراسر دنیا اعضایی فعال داریم و البته هیچکس را مجبور به کاری نمی کنیم. سوای عقاید فردی، این روز متعلق به همه است.»

 

قرارداد مسی:« در مورد لئو خیال مان راحت است. او می تواند به وقتش کاری که دوست دارد را انجام دهد اما فضایی مثبت پیرامون او وجود دارد و نگرانش نیستیم. البته قرارداد مسی یک قرارداد خاص است چون مسی هر بازیکنی نیست. قراردادی که فقط به او و بازیکنانی مثل او تعلق دارد. او می تواند بماند یا هر زمان که خواست از بارسا برود ولی دوست دارم سال ها با ما بماند و از تماشای بازی هایش لذت ببریم.»

 

نیمار:« نقل و انتقالات تمام شد و حالا تمرکز ما روی لالیگا است. بازی ها را خوب شروع نکرده ایم و فعلا بهتر است به جای نیمار روی لیگ تمرکز داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها